$1 schreef:$2el we kunnen mss een lijstje opstellen..
mijn voorstel voor afspreekplaats is de Grote parking van Waarloos, das ne total
en richting antwerp dus ik vermoed daar de meesten passeren?
of andere voorstellen zijn welkom
en uur zien we dan ook nog wel
$1 schreef:$2k wil er ook wel hene gaan, zijn er nog die vertrekke vanuit limburg?

$1 schreef:$2el we kunnen mss een lijstje opstellen..
mijn voorstel voor afspreekplaats is de Grote parking van Waarloos, das ne total
en richting antwerp dus ik vermoed daar de meesten passeren?
of andere voorstellen zijn welkom
en uur zien we dan ook nog wel
$1 schreef:$2k wil er ook wel hene gaan, zijn er nog die vertrekke vanuit limburg?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k wil er ook wel hene gaan, zijn er nog die vertrekke vanuit limburg?
kga u nog op de hoogte houde remi voor zondag, ik moe zelf nog tegoei hore wie er ga en hoe enzo

$1 schreef:$2$1 schreef:$2k wil er ook wel hene gaan, zijn er nog die vertrekke vanuit limburg?
Wij gaan ook sowieso, probeer ook een groepje samen te krijgen, wss ergens in Hasselt of Genk afspreken en dan vertrekken...
$1 schreef:$2ven nog wat info Bijvoegen
voor de mensen die afspreken te Waarloos, dit is op de E19 Richting Antwerpen
de mensen die uit Limburg komen (en daar ergens afspreken dan ook) die nemen in Lummen de E313 richting Antwerpen
beide komen dus op ongeveer hetzelfde punt te Antwerpen en van daar zijn de wegen hetzelfde
zijn er mensen die ergens rond dat punt een goede afspreek plaats kennen?
gaat dus om het stuk van de E19 vanaf antwerp naar breda

$1 schreef:$2ven nog wat info Bijvoegen
voor de mensen die afspreken te Waarloos, dit is op de E19 Richting Antwerpen
de mensen die uit Limburg komen (en daar ergens afspreken dan ook) die nemen in Lummen de E313 richting Antwerpen
beide komen dus op ongeveer hetzelfde punt te Antwerpen en van daar zijn de wegen hetzelfde
zijn er mensen die ergens rond dat punt een goede afspreek plaats kennen?
gaat dus om het stuk van de E19 vanaf antwerp naar breda

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten