$1 schreef:$2$1 schreef:$2falz
ja veu mij is da goe ze, ma dan moet ik wel da adres hebbe, want kzen daar nie zo bekend
dan zoude we al rond 8u daar moete zijn aangezien we om 08u30 in lummen moeten zijn
das den oprit van de autostrade achter meerhout é, Geel oost is da zeker ? daar just voor dieje grote rotonde, als ge van meerhout komt, is nen Total

$1 schreef:$2e groep van hier in Tienen dus muts, ik en de rest
gaan ook samen vertrekken tege 8u hier om dan ongeveer rond half 9 ook aan Lummen aan te komen en mee aan te sluiten!
gaat precies een goeie groep zijn daar zo haha Super
$1 schreef:$2$1 schreef:$2e groep van hier in Tienen dus muts, ik en de rest
gaan ook samen vertrekken tege 8u hier om dan ongeveer rond half 9 ook aan Lummen aan te komen en mee aan te sluiten!
gaat precies een goeie groep zijn daar zo haha Super
ja kdenk ook da we dees jaar met een schoon delegatie hondakes gaan zijn
$1 schreef:$2Idd, komt dik in orde. Als ieder trouw blijft aan z'n woord tenminste EN op tijd is...

$1 schreef:$2$1 schreef:$2
das den oprit van de autostrade achter meerhout é, Geel oost is da zeker ? daar just voor dieje grote rotonde, als ge van meerhout komt, is nen Total
voor mij is da goe

$1 schreef:$2zou voorstelle voor de mensen van omg gent en co om af te spreken aan parking aldi erpe mere ofzo?
is vlak aan oprit dus aansluiting is geen probleem.
proberen tegen 8u aan rotselaar te zijn en zo aansluiten bij de rest zou ik zeggen.
heb gekeken en is +-45min rijden, maar zou zeggen daar om 7u05 ten laatste vertrekken, moest er ergens vertraging zijn ofzo..
mensen van hier die da zien zitten?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2zou voorstelle voor de mensen van omg gent en co om af te spreken aan parking aldi erpe mere ofzo?
is vlak aan oprit dus aansluiting is geen probleem.
proberen tegen 8u aan rotselaar te zijn en zo aansluiten bij de rest zou ik zeggen.
heb gekeken en is +-45min rijden, maar zou zeggen daar om 7u05 ten laatste vertrekken, moest er ergens vertraging zijn ofzo..
mensen van hier die da zien zitten?
Oprit autostrade in Erpe mere is tot maandag afgesloten dacht ik

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast