neem morgen wel cash mee dan

$1 schreef:$2RX, stond jij daarstraks bij de Bruno's in Munsterbilzen?
Meen dat ik jou wagen heb zien staan daar toen ik drank kwam halen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2RX, stond jij daarstraks bij de Bruno's in Munsterbilzen?
Meen dat ik jou wagen heb zien staan daar toen ik drank kwam halen
Yep, zo goed als elke vrijdag

$1 schreef:$2k zou wel graag komen ma 't is 80 km rijden en m'n vriendin is bij mij... En ja moest het wat dichter zijn zou'k zeker afkomen. Nog aant twijfelen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k zou wel graag komen ma 't is 80 km rijden en m'n vriendin is bij mij... En ja moest het wat dichter zijn zou'k zeker afkomen. Nog aant twijfelen
voor mij is da ook een eindje rijden.. ik rij er dik een uur over om daar te geraken.. ik ga nog
Geeft iemand zin om mee te rijden met mij naar daar.. Ik vertek vanuit hasselt richting daar en kom langs tessenderlo naft pomp.
Als iemand zin heeft ik ben kwart na 8 daar ik ik vertrek daar tege half 8 richting ranst.. das dan ongeveer half uurke rijden als je rustig rijdt

$1 schreef:$2$1 schreef:$2
voor mij is da ook een eindje rijden.. ik rij er dik een uur over om daar te geraken.. ik ga nog
Geeft iemand zin om mee te rijden met mij naar daar.. Ik vertek vanuit hasselt richting daar en kom langs tessenderlo naft pomp.
Als iemand zin heeft ik ben kwart na 8 daar ik ik vertrek daar tege half 8 richting ranst.. das dan ongeveer half uurke rijden als je rustig rijdt
Ik rij ook 51minuten ongeveer, wat moet ne mens anders doen op zaterdag avond?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten