$1 schreef:$2k zou het ni doen, want als die stoelen 1 keer goed zeiknat zijn geweest dan is die gele mouse binnenin naar de klote.
Hmm

dat zal waarschijnlijk wel gebeurd zijn

zou het duur zijn om dat OEM Honda te vervangen? en zou het te doen zijn om het zelf beunhaasstijl te vervangen?
$1 schreef:$2egint ook schimmel op de mouse te komen dan

Das niet best

zou je dat echt niet weg kunnen krijgen als je de mouse schoon maakt? Of gaat dat niet?
$1 schreef:$2an je die mouse niet nieuw krijgen ergens?
of direct memoryfoam of zo?
Bij Honda dealer ja

maar dat is volgens mij super duur

en wat is 'direct memoryfoam'?
$1 schreef:$2k zou uitkijken naar zetels uit een auto die recent in afbraak staat.
Uw oude zetels opnieuw laten overtrekken door een stoffeerder is ook een mogelijkheid.
greetings
Dat sowieso ja

maar het was sowieso niet mijn bedoeling om de stoelen opnieuw te laten bekleden
wil echt puur de originele bekleding en het liefst ook het originele foam gebruiken
$1 schreef:$2ls een auto er niet heel lang staat zou ik de natte/vochtige stoelen gewoon meenemen en goed schoonmaken met een extractor, en vervolgens laten drogen
extractor: spuit een schoonmaak middel in het stof en je zuigt het er vervolgens weer uit, stoel is lichtelijk klam,maar deze is op een mooie voorjaarsdag snel droog. of voor de kachel zetten
Dat is wel te doen volgens mij

alleen dan moet ik van te voren wel ff goed navragen hoe lang de auto er al staat
$1 schreef:$2k heb ooit de bekleding van mijn oem stoelen gehaald en gewoon in de wasmachine gestoken. Kwamen er als nieuw terug uit. En die waren eerst heel vuil! Dus als de mousse nog goed is ...
Dat kan ik ook proberen ja ... alhoewel ik wel heel erg twijfel of wassen in een wasmachine wel goed is voor je hoezen
Maar als ik het goed begrijp is de mousse dus het grootste probleem/risico?
@Iedereen: thnx voor de reacties en tips!