Maar als ge over de snelweg komt en afrit Lille pakt (kdenkt dat afrit 21 is op de E34 is da zeker) dan stopt op een brug, op die brug ist naar links dan beneden aan de brug ziede de carpool.
voor de mensen die van Oost Vlaanderen of Antwerpen komen, of nog verder naar het westen van België ofzo.. die kunnen best samenkomen rond 12.40u bij La Place, das dieje mcdonalds net over de Nederlandse grens langs de E19, das het gerichtste.
en afhangend of er iemand daar naartoe gaat komen, gaan we daar met de bende een tussenstop doen (das gemakkelijker voor bv de Pink Danny) en dan kunne we van daaruit verder door rijden als iedereen aangepikt is
Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ? nananananananana BATMAAAAANNNN !
ik kom ook naar de carpool parking ik ga wss wel maar marginaal zijn me m'n blauwe auto met 3 zwarte velgen met rode lip en 1 rode velg maar is under construction he
"If you love driving, then you are a racer! And if you are a racer, then you should be proud of your skills!" << Initial D >>