Binnenkort moet ik weer naar de keuring.
Bij mij moeten alleen de velgen vervangen worden (geen probleem) maar ook ...
De hele uitlaat van header tot en met de Cat-back.
Is het een moeilijk werk om de uitlaat te wisselen? Heb je er speciaal gereedschap voor nodig? Heb je er speciale vervangonderdelen voor nodig?
Ik vermoed dat je best de wagen volledig omhoog zet, niet? Ik heb een goeie autokrik een laag model zelfs.
Ik heb 4 assteunen sterk genoeg maar bovenaan zit in de steun zo'n grote boog in de metalen houder. Dat vind ik al niet echt handig om die zo onder de krikpunten te zetten.
Waar zet je de assteunen dan wel het beste?
Welke kant eerst omhoog? vooraan of achteraan? Ik denk vooraan?
Soms lees ik dat er mensen nog extra beveiliging voorzien zoals houten blokken etc etc.
Als je dat hebt klaargespeeld in een gewone garage zonder brug
Dan kan je beginnen schroeven aan heel de uitlaat zekers? Gebruiken jullie pasta op de standaard uitlaat voor de keuringsrit of niet?
Kan je best je emissie meten of eerder laten meten voor je naar de keuring gaat?
Daar nog aandachtspunten? De lambda sensor zekers die is normaal vorig jaar al eens omgebouwd. Dat is dus afwachten.
Dank je alvast voor de tips en tricks