Ligt dit aan de uitlijning of ?
Thx

$1 schreef:$2ijk de aandrijfassen eens na, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, en bij mij was het een cardan ( door te laag rond te rijden ), die telkens uit elkaar en weer terug op z'n plaats sprong, of de rubbers van de ophanging kunnen het ook zijn volgens mij. Ben ook nog opzoek want de baanligging van mijn coupe is ook nog niet wat het zijn moet.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ijk de aandrijfassen eens na, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, en bij mij was het een cardan ( door te laag rond te rijden ), die telkens uit elkaar en weer terug op z'n plaats sprong, of de rubbers van de ophanging kunnen het ook zijn volgens mij. Ben ook nog opzoek want de baanligging van mijn coupe is ook nog niet wat het zijn moet.
Denk niet dat het aan de aandrijfassen ligt. Men auto is voor dak men schade had nog op de brug geweest en bleek dat de rubbers zogoed als allemaal zijn uitgedroogd , sommige met kleine scheurtjes erin vooral de grote achteraan , maar weet niet of dit kwaad kan. Volgens de garagist was het beter om toch nieuwe te laten persen.. Maar kost fortuin

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast