Who carez EP3 30th anniversary

Re: Who carez Vti swift

Berichtdoor who_carez » za 29 sep 2012, 11:59

Merci voor de tip Dieseltje. Ik zal daar na de winter is werk van maken ;)

Ik had al wa bij onze sponsors zitten horen achter rails die wa dieper komen maar die wisten van niks. Hebt gij enig idee waar die te verkrijgen zijn? En ik zal zeker voorzichtig zijn. 'k ga nog altijd zo veel mogelijk me de fiets ;) Traptec FTW!!!
Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
who_carez
HCB Veteraan
 
Berichten: 1323
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
Woonplaats: Kapellen
my honda: FIETS
Advertenties:



  • Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor dieseltje S2K » zo 30 sep 2012, 19:13

    van backyard zijn er, die kosten maar 600$ en jaja het stuk :lol:

    http://www.ebay.com/itm/HONDA-S2000-AP1 ... 0582610905

    op s2ki kan je ook veel diy's vidnden om het zelf te doen, gaat van je rails verzagen tot mouche uit je stoel zagen, het is maar wat je der voor over hebt,
    als je op s2000 forum zoekt vind je ook goeikopere rails maar geloof niet dat je ze voor 100e ga hebben :nono: ;)
    dieseltje S2K
    H22 Poster
     
    Berichten: 635
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 19:52
    Woonplaats: RIJKEVORSEL
    my honda: S2000, accord 2010
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor mariow » zo 30 sep 2012, 20:08

    knap man! ;)
    veilige en leuke km's toegewenst!
    Avatar gebruiker
    mariow
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: wo 18 mei 2011, 21:13
    Woonplaats: Vlaams-Brabant, België
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor who_carez » zo 30 sep 2012, 21:18

    'k had idd al zo nen how to gevonden maar al bij al zou ik toch liever gewoon andere rails kopen inplaats van die van mij compleet te verneuken ^^

    En 600$ vind ik eigenlijk ni overdreven veel geld om wa beter te zitten :) Zal iets zijn voor als'k de BIV enzo heb betaald... Trouwens wat ge zei over die zonneklep. Da had ik idd een paar dagen der voor ontdekt :-p
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1323
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor who_carez » di 27 nov 2012, 17:35

    Zal dan nog maar is even updaten.

    Zoals jullie weten heb'k de S uit Nederland geimporteerd. Dus toen ik op men Gva aan het wachten was had'k men gsm kwijt gedaan en zat'k dus zonder gsm en hebben ze mij niet kunnen verwittigen dat het al toegekomen was. Dus met men export platen blijven rond rijden. Na een maand ne mooie stunt uitgehaald met den S aan het einde van het straat van op't werk. Natuurlijk had ne flik mij gezien en mocht ik aan de kant. Natuurlijk mocht ik me men export platen ni meer rijden dus mocht'k den auto op't werk laten staan. 2 dagen later te horen gekregen dat men Gva al 2 weken klaar ligt dus 'k had toen al mooi gekeurd kunnen zijn enzo maar goed. Dus afspraak gemaakt om men auto te laten keuren. Maar omdat het lang weekeind was heb'k daar nog anderhalve week op kunnen wachten. Den S der zonder een opmerking door en kon ik terug rond bollen :) 3 dagen later kwam ik savonds terug van Tienen en 200 meter voor men afrit gaat men motor naar de kloten. Dus is de garage mij anderhalve week geleden komen takelen en hebbe ze hem mee naar Nederland gepakt voor onderzoek. Vermits ik een half jaar garantie heb en echt niks stom gedaan heb waardoor de motor naar de klote is gegaan dacht ik da het allemaal wel zou mee vallen. Vandaag dus telefoon gehad. Resultaat... krukaslager zag blauw, 2 drijfstangen afgebroken en door den blok gegaan en de cilinderkop hebben ze ni eens open gedaan. En natuurlijk geen garantie dus kan ik zomaar even 5000 euro gaan ophoesten ofzo :goed: Geweldig! Ik dacht het ni... Morgen zet'k men verzekering stop, dan trek ik men biv da er zit aan te komen nog mooi terug en verkoop ik al de nest en is't gedaan. 'k heb het nu echt wel gehad. Hopelijk kom ik dan nog een beetje uit men kosten en kan'k die kut lening nog een beetje fixen :dom: :dom: :evil:
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1323
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor JDM-civic » di 27 nov 2012, 17:40

    How jong tzit u niet mee precies .. Erg jammer. Is een shortblock geen optie? Vroeg of laat gaat het toch weer kriebelen om te toeren denk ik ;)
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    JDM-civic
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1065
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 15:12
    Woonplaats: limburg, maaseik
    my honda: CL9 & CRX 1.6 VT
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor DelSolTypeR » di 27 nov 2012, 17:41

    auch... dat is echt een serieuze tegenvaller man.. Hoe komt het dat je motor naar de ballen is gedraaid? hebben ze je dit verteld? Ik hoop dat het allemaal nog goed komt dat je zo weinig mogelijk kosten hebt!
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor who_carez » di 27 nov 2012, 17:50

    Ik vermoed da dieje blok meer olie zoop dan naft en na nog geen 2500km na het onderhoud dat ze gedaan hebben toen ik hem kocht al den olie op was en da het probleem was. Of dat ze er tijdens het onderhoud te weinig olie in hebben gedaan... dat zou ook kunnen maar het eerste lijkt me waarschijnlijker.
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1323
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor punanied9 » di 27 nov 2012, 17:53

    fuck wa ne tegenslag! vuile zakzetters daar in die garage!

    in amerika ist de hype aant worden voor K series in de s2k's te leggen na dat hun blok ploft :)
    Avatar gebruiker
    punanied9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1787
    Geregistreerd: do 23 sep 2010, 09:47
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor who_carez » di 27 nov 2012, 17:56

    Ik heb daar geen geld voor en ik wil het er ook niet meer voor vrij maken. Ik wil van die lening vanaf en verder gaan me men leven en zal wel een andere hobby zoeken. 'k heb hier al teveel miserie gehad en heb der echt geen zin meer in.
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1323
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor DelSolTypeR » di 27 nov 2012, 17:59

    altijd oliepeil nakijken na iedere tankbeurt als je een nieuwe wagen koopt.. maar ik begrijp je wel, als ik nog 1 keer pech heb met mijn Sol stop ik er ook mee hoor! Je kan niet blijven geld ergens in pompen natuurlijk.. wel jammer dat het met een S2k ook gebeurd :( zou je toch niet zo snel verwachten denk ik
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor who_carez » di 27 nov 2012, 18:03

    Awel 't is da. Ge verwacht da gewoon ni. Als ge nen auto voor 15400 euro koopt waar ze een vers onderhoud op doen gade der toch vanuit dat het allemaal wa deftig is en ni da na 2500km 2 drijfstangen door uwe blok gaan? Dieje motor had 105 000km dus ge gaat er toch ni vanuit da dieje olie gaat zuipen als nen integra me 250 000km?
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1323
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor WhiteSol » di 27 nov 2012, 18:07

    zuur :| kmstand verifieerbaar ?
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor who_carez » di 27 nov 2012, 18:08

    Ja, klopte allemaal. 3 dagen voor de motor naar de knoppen is gegaan is hij nog zonder een opmerking gekeurd...
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1323
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor WhiteSol » di 27 nov 2012, 18:21

    who_carez schreef:Ja, klopte allemaal. 3 dagen voor de motor naar de knoppen is gegaan is hij nog zonder een opmerking gekeurd...



    mja da's hier ook zo eh .. kunt mee nen olieboot naar de keuring gaan .. zullen ze nix van zeggen of zien ma o wee als uw wiel ne micrometer scheef sta :|
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten