Dik 7 jaar verder dus tijd voor een update
Ondertussen bijna 7jaar getrouwd, een dochtertje die ondertussen al 6 is en de S2000 heb ik dan ook maar omgeruild naar een 30th anniversary ep3 (van VTI Prelude) en deze heb ik dus nog altijd. Nooit eerder een auto zo lang gehad.
Deze is naar verloop van tijd ook wat aangepast. Onder andere een Toda header, solid fabrication 3inch catback, injen cai, RBC inlaatspruitstuk met 70mm gasklep, 410cc rdx injectors, Drag cartel drop in cams en nog andere zooi met hier en daar wat custom aanpassingen. Vorig jaar afgesteld door Leo VanDrie terwijl het 35° was met 255pk en 230nm koppel als resultaat.
Dus bij een beetje beschaafdere temperaturen zou dat nog een stukje meer moeten zijn.
Loopt in elk geval heel vlot. 270 op de teller (wat dan 250 op gps is) is geen probleem

Voor een atmosferische 2.0 dus best wel goed.
3jaar geleden ben ik ook naar Nederland verhuist wat het kwa keuring allemaal wat eenvoudiger maakt en heb ik als daily (niet echt want ik doe zo veel mogelijk met de fiets) een Opel Zafira a opc bij gekocht.
Best wel een grappig ding eigenlijk

Massas ruimte, bruikbare turbo motor en voor een 7 zitter een geweldig onderstel. Echt een aanrader eigenlijk voor als je goedkoop iets leuk wilt hebben met veel ruimte.
Als we niet weer in lockdown gaan of er andere financiële rampen gebeuren hoop ik volgend jaar de Opel te vervangen door iets vlotter. En ooit op een dag gaan we lekker verder met de ep3. Ik dacht aan een 5.3 fd en een compleet gebouwde motor. Maar dat is voor over 7 jaar dus dan zal ik hier wel weer even posten

Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...