Vandaag interieur gesloopt voor roestcontrole.
Langs buiten zie je nog niets maar natuurlijk begint het bij honda meestal langs binnen.
Rechts ter hoogte v d achterbumperbevestiging langs binnen licht beginnende aanslag tussen de boog en plaat
links onderaan lichte aanslag waar het naar het rechte dorpelgedeelte overgaat aan de zitbank
Nog een zwak punt aan de afwaterslangen en tankgedeelte ziet alles er nog netjes uit
Ook de onderste platte dorpelgedeeltes zien er nog goed uit
Mijn gevoel zei de rubber beschermingstrips op de wielranden te verwijderen,en dit was GEEN slecht gedacht.
Komt vuil tussen en maakt een dikke modderband en is een bron voor roestvorming.
Gelukkig langs de buitenkant en de omgebogen rand ziet alles er nog goed uit.
Vandaag langs binnen al roestomvormer gesmeerd en tussen de wielboogranden laten lopen om deze week alles in de wax te spuiten.
Deze week de wielen er af en de randen maar eens onder handen nemen.
Dacht aan roestomvormer en daarna hammerite er over.
Zou ik het roest lichtjes wegschuren of direct roestomvormer erop ?
Tips zijn welkom !!!!
Nog een paar foto's en nee dit is geen nieuw thuiskomertje
dit is het origineel met dunlop bandje.