Gevonden zeker, er staan enkele EG's op tussen 3-6000 euro, waaronder een grijze en een rode die ik meteen wil gaan bekijken, maar met bekijken alleen kom je nergens als je eigen auto maar niet verkocht raakt.
Vorige zaterdag had ik een koper die de dag erna wilde komen kijken naar de auto, wil ik hem in de ochtend starten geeft hij motorstoring aan --' koper gelijk afgebeld en kan pas vandaag naar de garage om uit te laten lezen. Dusja dat is effe afwachten wat het gaat zijn, ik vermoed door de km stand en gebruik dat er een defecte gloeibougi in zit, de auto rijd nog normaal verder. Al die jaren niet één ding gehad met de Skoda, en dan op zo'n moment ... --'
Als ik de plaats had had ik al een Civic gehad want ik ben het wachten beu, maar ik krijg thuis geen 3 auto's kwijt, is inmiddels al een frustrerende periode geweest ook, ze komen zien maar willen een goede auto voor een export prijs, voor de prijs van ne Fabia, of ze maken een afspraak, je zit de halve dag te koekeloeren thuis en ze komen gewoon niet opdagen, bellen, mailen, antwoorden ze niet meer op. Triestig allemaal.