Dag allen,
Mijn naam is Jefrey, 31 jaar uit de regio Antwerpen, ik rijd al enkele jaren met veel plezier een aangepaste Skoda, maar vanwege de drang naar wat sportievers, compacter, en wegens het maken van weinig km's ( wil van Diesel naar Benzine ), ben ik nu naar wat anders aan het kijken, o.a. een EK Civic staat hoog op mijn lijst, ondermeer ook doordat een kameraad een mooie 99' EK hatch heeft gekocht, deze ligt op schroefset en is onderin aangepakt met allerlei hardrace goodies, enkele keren mee gereden en ik was om, wat rijd dat fijn!
Zijn specifieke auto is netjes, maar kent ook wat blaasvorming op de wielbogen achteraan, en naar wat ik hoor en hier lees is dat echt een kwaaltje van deze generatie Civic,ik las hier zelfs ergens dat je ze gewoon niet vind zonder roest? Ik zie wel enkele interessante Civicjes te koop staan tweedehands, maar hoe haal ik de rotte exemplaren er tussenuit? Waar moet ik op letten en hoe controleer ik grondig op roest? Zijn er überhaupt exemplaren die geen roest hebben? Op plaatjes zien ze er namelijk doorgaans netjes uit, maar goed, foto's zijn vaak bedrieglijk.
Grts, Jesko