D14A3 Swap D16Y8

Post hier alle performance info & vragen over D-series motoren. Te vinden in onder andere Civics, crx & del sol

D14A3 Swap D16Y8

Berichtdoor Honda-rik » do 31 maart 2022, 21:16

Hallo tuners, Ik heb een vraag. Ik heb op dit moment een Honda civic 1.4 90pk uit 1997. ik heb geen OBD port en moet dus via het knipperlicht storingen zoeken zo eentje heb ik. Nu heb ik een D16y8 blok opgebouwd maar het is me niet helemaal duidelijk hoe het zit met de kabelboom. Voornamelijk: Welke ecu ik moet en hoe kan ik het beste een obd swap doen. Ook is het me niet helemaal duidelijk welke kabelboom ik nodig heb. Kan iemand me uit mn leiden verlossen?

Mvg, Rik
Honda-rik
Dax rookie
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do 31 maart 2022, 21:08
my honda: Honda civic
Advertenties:



  • Re: D14A3 Swap D16Y8

    Berichtdoor who_carez » wo 06 apr 2022, 18:11

    Probeer eens contact op te nemen met Sven (Den Tette) van Hot Import Tuning, met Gerdy van GDM performance of eventueel met de Jonas van de R garage in Merksplas.
    Zijn alle 3 heel ervaren Honda mensen. Die gaan u wel kunnen vertellen wat ge nodig hebt.
    Ik weet niet van waar ge juist zijt maar misschien dat gij bij die mensen ook is gewoon kunt langst gaan voor extra tips.
    Succes alvast en voel u vrij om een voorstel topic te maken en foto's te posten ookal is het hier met momenten een beetje eenzaam :)
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1323
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:


    Keer terug naar D-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast