Hallo iedereen,
De oude garde kent mij hier ongetwijfeld nog, maar zal me kort even voorstellen:
Mijn naam is Jan (aka type-Rman), 31 jaar, wonend te Wetteren en ProductionManager van beroep.
Mijn vorige Honda was een ep3 civic type R, maar na de verkoop in 2009 was de zin erin een beetje over.
Vorig jaar begon het terug te kriebelen en ben ik toch weer op zoek gegaan. Na lang zoekwerk een ACURA NSX van 96 gekocht.
Vorig jaar me beziggehouden met alles perfect in orde te brengen en wat kleine mods, grotere veranderingen zijn voor 2013.
Heb me uit sympathie dan ook maar terug in de club ingeschreven
Kort speclijstje van de NSX:
wheels summer/track: TSW NURBURGRING FORGED WHEELS - matte gunmetal (weight: front 7,5kg pc rear 8,4kg pc ) 8x17 + 9,5x18
tires: YOKOHAMA ADVAN NEOVA
wheels summer/street: LEON HARDIRITT SUPERSTAR WHEELS - silver/ polished 8x17 + 9,5x18
tires: DUNLOP SP SPORTMAXX
Wheels winter: ALUETT 5spoke - silver/ polished 7,5x16 + 8x17
tires: DUNLOP SP WINTERSPORT
Wheelvalves: Continental
Wheelnuts: Summit
Suspension: KW V3 suspension (height, bump, rebound)
Exhaust: Supersprint dual twin
ICE:
ALPINE 7inch Headunit
ALPINE CD-CHANGER
ALPINE NAVIGATION UNIT
EP3 SHORT ANTENNA
AL DE REST IS NOG ONDERWEG MET DEN BOOT
Speclijstje van de civic zoek ik nog even op, want twas een hele waslijst indertijd
De CIVIC R
DE NSX
Shot at 2012-05-22
Shot at 2012-05-22
Shot at 2012-05-22
Shot at 2012-05-22
Shot at 2012-05-22