Bon, enorm veel werk te doen, druk druk druk.
Toch maar eens enkele uurtjes aan mijn Beat gesleuteld, anders geraakt die nooit klaar...
Enkele dure spulletjes besteld uit Japan...
Ophanging mag iets stijver, dus maar ineens een bestellingske geplaceerd.
Uit het grote pretpakket (de rest volgt nog) tover ik een complete Mugen ophanging en een splinternieuwe Jasma uitlaat. Zielige dempertje bovenaan, nieuw spul onderaan 8)
Work in progress...
Et voila... Finished project... Verlaagd is maar een centimeter of 3, maar ligt wel een stuk strakker op de baan ineens. De uitlaat vind ik enorm dik staan.
Ik had ook ineens een afspraak gemaakt voor vandaag op de homologatiekeuring, lampen het voorste lichtbeeld correct gezet, en dan schoot er nog achteraan over...
Een mottig bijgeplaatst mistlicht er onderuit gezwierd en een paar kabeltjes herlegd...
2 achteruitrijlichten heeft ne mens ni nodig, dus we gaan voor de cleane look
Voor:
Na:
Et voila, een mistlicht verwerkt aan de linkerkant in de originele lichtunit, véél properder.
Dan schoot er enkel nog de homologatiekeuring zelf over, alle mechaniek etc was dik in orde, dan was het kwestie van nen fotoboek fotokes trekken en dossierke samenstellen.
Ik had zelf al een hele technische fiche samengesteld en laten handtekenen door de Honda homologations manager Europe
dus dat hielp wel.
Meten, wegen... Heel de bataklan
Final result...
Een blanco keuringskaart. De opmerkingen die erop staan is juist van ontbreken chassisplaatje en validatie-attest, maar dat krijg ik binnenkort van Brussel.
Karren maar vanaf nu...