Zo,
Ik ben dus Jefrey, 32 uit de Kempen, ik had mij al voorgesteld in het voorstel topic, maar ik wil het daar uiteraard niet vol spammen met mijn project,vandaar hier de opvolging ervan met regelmatig foto's en wellicht vele vragen
Eerst en vooral al een dikke merci aan de mannen die mij al goed geholpen hebben en welkom geheten hebben, ik heb hier al heel wat opgestoken van meer ervaren Honda fanaten.
Waar gaat het om, wel een redelijk "verwaarloosd" exemplaar van een EK3 facelift uit het jaar 2000. Ik wou een 90's Honda maar dat is dus, nipt, niet gelukt de auto heeft dienst gedaan als daily voor een mekanieker die andere projecten had lopen, deze was zijn "werkcamionette" en dus zijn er de nodige sporen van gebruik te vinden.
Enkele specs:
1.5 Vtec-e
Bwj 2000 (fl)
Km stand 235.000
Elektrische ramen
Airco
Mods:
Type R carbon spoiler
15 inch Enkei velgen
Srs spruitstuk
KW variant 1 schroefset
Carbonnen whale intake
Hardrace rubbers
Plannen met de auto:
Ander setje wielen, deze ga ik poederlakken en houden voor de winter, ik zou graag naar 16 inch zomerwielen gaan.
Nieuwe voorruit (carglass).
Kofferklep zelf wrappen in Carbon look 3M folie.
Roest wegwerken, daarna evntueel zelf wrappen maar ik heb nog geen idee qua kleur of stijl.
Vooraleer echt te gaan rijden een oderhoudje laten plegen via 360 garage.
Nieuw spatbord monteren, nieuwe deur zit er al in.
Auto eens goed laten poetsen en detailen zowel binnen als buiten, maar eerst de binnenkant, aangezien de buitenkant nog lang niet klaar is.
Misschien ben ik nog wat vergeten maar dat zullen jullie dan wel zien, nu is het prio om hem netjes en gekeurd te krijgen, de rest zal volgen.
Grts Jefrey