$1 schreef:$2ette shootmisschien dat ik tegen die tijd ook wel kom altijd leuk meerdere accords
Thx, gewoon doen
Over het waar en wanneer zal er hier wel tijdig communicatie verschijnen

$1 schreef:$2ette shootmisschien dat ik tegen die tijd ook wel kom altijd leuk meerdere accords
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k rij ook met dit type rond...alleen zijn m'n wintervelgen niet om aan te zien...
Dan ben je welkom om deel te nemen aan de shoot.![]()
Don't worry, de foto's worden genomen in de lente, wanneer de auto's opnieuw in zomermodus staan en wanneer alle komende ups geinstalleerd zijn bij alle deelnemers.![]()
Dus als je wil meedoen, laat het ons dan weten, hoe meer Accord berlines van dit type, hoe leuker

$1 schreef:$2ie van mij zijn morgen aan de beurt! Ik heb de Valeo's eens genomen dit keer, kben benieuwd naar de levensduur..
Gij zijt trouwens echt wel een freak op vlak van Honda-hebbedingetjes preciesBij mij houdt het op met een B-serie kleppendeksel.. Wel nog een Recaro, TE37, Advan RG en Japanse nummerplaat als extra 'decoratie'
)$1 schreef:$2westie van de 'more' in mijn topictitel nog wat extra in de verf te zetten...![]()
Daarstraks bij Krikke aka WhiteSol langsgeweest en een setje nieuwe Bosch Aerotwin ruitewissers meegenomen voor den Accord...![]()
[ Afbeelding ]
Kwaliteitsproduct, gekocht tegen slechts 1/3 van de nieuwprijs...![]()
Wel erbij vermelden dat Kris zijne voorraad voor de Accord bij deze uitgeput is, dit was de laatste set (tegen die condities)![]()
Veel succes nog met de Samba Green bumper, en tot in 2014
Zoals jullie hierboven kunnen zien, neemt ook Fluffly met zijn zwarte facelift type S deel aan de Accord berlineshoot. $1 schreef:$2OOT WOOTZoals jullie hierboven kunnen zien, neemt ook Fluffly met zijn zwarte facelift type S deel aan de Accord berlineshoot.
![]()
Hieronder nogmaals het alsmaar langer wordende deelnemerslijstje:
- JDM_Whore
- Nasty
- rafke
- Gazza
- honda gek
- Flabah
- Fluffy
- M&M
Mede Accord berline-rijders (model 2003-2008) die eveneens wensen deel te nemen, zijn nog steeds welkom.
$1 schreef:$2euk leuk, we hebben momenteel van 6 accord rijders antwoord...
Flabah ontbreekt nog, heb nog even gereplied in zen topic of ie de mail wel gehad heeft...
en Fluffy das nu net iets te snel om al antwoord te hebben.
Voor de rest denk ik ook dat ik al voorzichtig mag zeggen dat er een paar data in juni zijn die de voorkeur van zowat iedereen wegdragen.
Grtjs
$1 schreef:$2$1 schreef:$2euk leuk, we hebben momenteel van 6 accord rijders antwoord...
Flabah ontbreekt nog, heb nog even gereplied in zen topic of ie de mail wel gehad heeft...
en Fluffy das nu net iets te snel om al antwoord te hebben.
Voor de rest denk ik ook dat ik al voorzichtig mag zeggen dat er een paar data in juni zijn die de voorkeur van zowat iedereen wegdragen.
Grtjs
goed zo, nogmaals nen dikke merci voor al je hulp makker

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast