De banner is voorlopig nog under construction, maar ik wil toch al even een welgemeend dankwoordje richten aan het adres van FrozenFalcon en ThomasDW007 voor hun hulp, tijd en moeite. Thanks guys, much appreciated
Zodra de banner af is komt hij hier wel tevoorschijn.
Gisteren dan nog wat tussentijds onderhoud gedaan aan de daily Accord:
- bandenspanning nagekeken en de banden op de juist druk gezet (lees opgepompt)
- interieur gereinigd: stofzuigen, leder wat voeding gegeven en kunststof delen gekuist (pics heb ik niet genomen omdat ik een tijdje terug al interieurfoto's gepost heb, na een vorige poetsbeurt) (het zou te repetitief worden)
- ruitenwisservloeistof bijgevuld (screenwash), andere vloeistoffen en oliepeil gecontroleerd
- een diesel additief toegevoegd, om de I-CTDi motor wat vitamientjes te geven nu de winter stilaan dichterbij komt.
Het is eigenlijk een extra smeer-/reinigingsmiddel dat afzettingen oplost aan verstuivers, kleppen, zuigers en zuigerveren en nieuwe aanslag zou helpen voorkomen.

Volgens de fabrikant verbetert het starten, verhoogt dit spul de motorprestatie (maar verwacht nu geen extra pk's of koppel, gewoon een soepeler lopende motor) en zou slijtage eveneens beperkt worden...
Bovendien geschikt voor Common rail en pompverstuivers...
Klik op deze link voor extra specificaties: (te koop in de meeste autoshops)
http://shop.berner.eu/berner/nl/product ... nContext=1Ik heb dit goedje er pas gisteren ingekieperd, dus het is nog wat te vroeg om comments neer te pennen of het zijn werk al dan niet goed doet.
Volgens mij zal je er zelfs weinig van merken, maar het zal de motor wel goed doen binnenin. (een beetje extra TLC kan nooit kwaad)
Tot slot: heeft er iemand een recente navi cd-rom voor een Accord CL7/9/CN1/CM1 compatible voor een OEM navisysteem? (of kopie) (cd-rom die gans Europa bevat)
Ik zou de mijne graag eens updaten en dealers rekenen om en bij de 300 Euro aan voor een cd-rom (zonder uurloon voor het installeren en het updaten)
Pls let me know, thanks