$1 schreef:$2a khoop echt da ik ni te lang moe werken.. ben echt wel es benieuwd ernaar..
Komt wel goed

$1 schreef:$2a khoop echt da ik ni te lang moe werken.. ben echt wel es benieuwd ernaar..

$1 schreef:$2ooi dat hij weer terug is! Toch spijtig dat we zo ver uit elkaar wonen, moeten toch eens een keer ergens afspreken voor een duo-shootje.
$1 schreef:$2ls het effectief in zolder doorgaat, wil ik ook wel mee
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ls het effectief in zolder doorgaat, wil ik ook wel mee
Geen probleem, maar MHG heeft net laten weten dat hij wss naar de M&G in Brustem komt op 13/10...
De shoot zal daar doorgaan wss.![]()
Maar ik wil al lang eens naar Zolder voor foto's, dus wij kunnen ook gewoon samen gaan (indien MHG afhaakt)
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ls het effectief in zolder doorgaat, wil ik ook wel mee
Geen probleem, maar MHG heeft net laten weten dat hij wss naar de M&G in Brustem komt op 13/10...
De shoot zal daar doorgaan wss.![]()
Maar ik wil al lang eens naar Zolder voor foto's, dus wij kunnen ook gewoon samen gaan (indien MHG afhaakt)
$1 schreef:$2on er niet zijn bij permantier.. ben nu pas thuis,hoop u dan te zien op de M&G
$1 schreef:$2oor mij is da in orde, ik woon op 6 km van zolder. Je laat maar weten wanneer je wil gaan
).

$1 schreef:$2ls er open pitlane is moet er normaal gezien geen probleem zijn

$1 schreef:$2k zit wat krap kwa tijd, de komende tijd. Brustem ga ik voor 99% naar toe komen. Als jullie een datum plannen om eens naar zolder te gaan, zal ik wel kijken of ik meekan.
Accord ziet er trouwens weer top uit! Ben benieuwd wat de update is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast