Zijn rode ophangrubbers een probleem op de keuring ?

Enkel informatie over wetgeving,keuring, verzekering etc...

Re: Zijn rode ophangrubbers een probleem op de keuring ?

Berichtdoor Jdm_Whore » wo 28 nov 2012, 12:50

Het is al een oud topic.. Maar ik zou er niet verbaasd van zijn dat die PU exemplaren sneller beginnen uit te slijten dan die oems..
Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
Avatar gebruiker
Jdm_Whore
HCB Veteraan
 
Berichten: 1863
Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
my honda: CL7 & EK4
Advertenties:



  • Re: Zijn rode ophangrubbers een probleem op de keuring ?

    Berichtdoor Madmac » wo 28 nov 2012, 16:06

    Sneller uitslijten... Die OEMs gaan eraan om de 30.000 km en die ES zitten bij sommigen al 90.000 km op de auto. Als ge weet hoeveel werk dat is om die ES rubbers er op te krijgen dan zou ge weten dat ge het zomaar niet doet :-P
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Wetgeving, keuring, verzekering

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten