Enkel informatie over wetgeving,keuring, verzekering etc...
door Jdm_Whore » wo 28 nov 2012, 12:50
Het is al een oud topic.. Maar ik zou er niet verbaasd van zijn dat die PU exemplaren sneller beginnen uit te slijten dan die oems..
Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
-
Jdm_Whore
- HCB Veteraan
-
- Berichten: 1863
- Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
- my honda: CL7 & EK4
- Advertenties:
door Madmac » wo 28 nov 2012, 16:06
Sneller uitslijten... Die OEMs gaan eraan om de 30.000 km en die ES zitten bij sommigen al 90.000 km op de auto. Als ge weet hoeveel werk dat is om die ES rubbers er op te krijgen dan zou ge weten dat ge het zomaar niet doet
-
Madmac
- K24 Poster
-
- Berichten: 918
- Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
- Woonplaats: Genk
- my honda: Civic 1.8 GT
- Advertenties:
Keer terug naar Wetgeving, keuring, verzekering
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten