winters schreef:geeft mini-me ook zoveel probleme bij ongeval of zien ze da bij de keuring en verzekering niet ? want alsk me niet vergis ist enigste verschil da je zo ziet de vtec module is en da is nie zo gek opvallend als ge da nie kent he ?
mariow schreef:winters schreef:geeft mini-me ook zoveel probleme bij ongeval of zien ze da bij de keuring en verzekering niet ? want alsk me niet vergis ist enigste verschil da je zo ziet de vtec module is en da is nie zo gek opvallend als ge da nie kent he ?
uiteindelijk als de verzekering er achter komt wel he
auto is niet zoals zij hem verzekerd hebben,
dus is de kans groot dat ze zich terug trekken en je er dus zelf voor mag opdragen..
als het allemaal niet is aangegeven is het zogezegd ook 'illegaal' en niet verzekerd, want je betaald er tenslotte niet voor..
lifebeginsat8000rpm schreef:ik heb zelf overlaatst ergens gehoord dat het binnen kort gedaan is met de oldtimer ombouw
vroeger was het bv oude bmw 1975 318 keuren als oldtimer dan dikke v8 of 6cyl er in en je kon bollen ....
ze zijn daar ook iets tegen aan het zoeken ....dat je bv weer op controle zult mogen gaan er mee ...
geloof me vroeger was het mijn auto mijn vrijheid .....wat is er nog van over?
kortom normale (werk)mens zal mogen met een recycel mobiel rijden
en die met het grote geld blijven doen wat ze wilen
matsuchi-san schreef:niks origineel is legaal
anders D16Y8 kop of D16Z6 kop derop das dan mini me,ma das al nimeer legaal
unleashed civic schreef:matsuchi-san schreef:niks origineel is legaal
anders D16Y8 kop of D16Z6 kop derop das dan mini me,ma das al nimeer legaal
ma eer dat ze dat zien op de keuring moeten ze toch al iets kennen van honda. ..
Keer terug naar Wetgeving, keuring, verzekering
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten