Heeft nog al iemand dit meegemaakt met de 2.2 c-dti ?
Men vertelde mij dat dit blijkbaar nog al gebeurd is met dit type motor.
Moet 't te vervangen onderdeel wel niet betalen alleen de werkuren.
mvg. Gazza

$1 schreef:$2wj.2005 en aantal kms is 215000.
Heb hier juist ook gelezen dat Daxcer dit ook heeft vervangen onder een terugroepactie...
Hebben mij gisteren verteld dat ik alleen de werkuren moest betalen,laten we hopen...
mvg. Gazza
$1 schreef:$2$1 schreef:$2wj.2005 en aantal kms is 215000.
Heb hier juist ook gelezen dat Daxcer dit ook heeft vervangen onder een terugroepactie...
Hebben mij gisteren verteld dat ik alleen de werkuren moest betalen,laten we hopen...
mvg. Gazza
7 jaar of 200.000 km is max. Honda geeft 3 uur werk. Al de rest is voor de klant.
Is geen terugroepactie maar een product update.
$1 schreef:$2en juist nog bij garagist geweest en moet enkel de werkuren betalen.
Moet ook nog nagekeken worden ivm sensor van gaspedaal...
Wagen houd zich een beetje in bij laag toerental,was blijkbaar ook niet de 1ste met dit voorval...

$1 schreef:$2en de Accord straks gaan binnen doen,gasrespons viel ineens weg...
Heb maar gezorgd dat ik in de garage ben geraakt.
Vervangwagen is een nieuwe Civic 1.8 met maar 2000 km op de teller.
Maar hangt dat nu aan mij ,maar ik vind dat die in de hoge toeren precies word dichtgeknepen...

$1 schreef:$2$1 schreef:$2en de Accord straks gaan binnen doen,gasrespons viel ineens weg...
Heb maar gezorgd dat ik in de garage ben geraakt.
Vervangwagen is een nieuwe Civic 1.8 met maar 2000 km op de teller.
Maar hangt dat nu aan mij ,maar ik vind dat die in de hoge toeren precies word dichtgeknepen...
milieu he man milieu![]()

$1 schreef:$2$1 schreef:$2en juist nog bij garagist geweest en moet enkel de werkuren betalen.
Moet ook nog nagekeken worden ivm sensor van gaspedaal...
Wagen houd zich een beetje in bij laag toerental,was blijkbaar ook niet de 1ste met dit voorval...
kdenk dat de mijne daar ook last van heeft vind dat die traag op gang komt in eerste en tweede vitesse
kunnen ze da zien op de computer of die stuk is ?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast