in het Portal Scherm bij de Verkoop staat alles nog niet net..
bedoel dus dat de uitlijning niet goed staat
en het 'bekijk alle' ofzo staat redelijk raar nog steeds

$1 schreef:$2eb gemerkt dat de nieuwe sponsor zijn topics niet bij de aangeboden - sponsors komen te staan op de homepagina
$1 schreef:$2ad een pm gezonden naar iemand en via mijn hotmail antwoord terug gekregen.
op het forum staat hij echter nog altijd bij postvak uit .
enig idee hoe dit zou komen ?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ad een pm gezonden naar iemand en via mijn hotmail antwoord terug gekregen.
op het forum staat hij echter nog altijd bij postvak uit .
enig idee hoe dit zou komen ?
zoals al gezegd, als de pm op het forum niet wordt gelezen blijft deze op ongelezen staan

$1 schreef:$2igt het aan mij of is dit een forumprobleem:
Als ik een pm gekregen heb krijg ik daar pas een dag later een mail van.

$1 schreef:$2k krijg bovenaan m'n scherm constant :
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4799: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/gallery/plugins/index.php:180)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4801: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/gallery/plugins/index.php:180)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4802: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/gallery/plugins/index.php:180)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4803: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/gallery/plugins/index.php:180)
Te zien, ben ik de enige of zijn er nog?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten