Zijlijsten en achterlipjes

Enkel specifieke vragen over dit model!

Zijlijsten en achterlipjes

Berichtdoor Leplatje » za 24 mei 2014, 06:52

Gaat om die Modulo (denk ik) zijlijsten en achterlipjes voor een Integra, ik vraag mij eigenlijk af wat die waard zijn en waar je ze eventueel kunt vinden? :denk:
Eventueel ook nog andere modellen oem zijlijsten (buiten de standaard zijlijsten dan)?

Deze dus:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Leplatje
HCB Veteraan
 
Berichten: 1478
Geregistreerd: za 27 maart 2010, 07:31
my honda: Civic
Advertenties:



  • Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor V-tje integra » za 24 mei 2014, 15:03

    ik weet da ze ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER moeilijk te vinden zijn! (MODULO OEM dan)

    heb over laatst iemand gehoord die echte gekocht had en een slordige 7 a 800 euro voor betaald heeft! en da was dan enkel voor de zijlijsten!

    ik vin ze persoonlijk nie echt mooi! maar das smaak! en als ik ze zou willen zou ik er zeker da geld nie voor over hebben jonge ;)
    V-tje integra
    K24 Poster
     
    Berichten: 962
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 17:59
    Woonplaats: Landegem
    my honda: DC2 & EJ9
    Advertenties:

    Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor Raidon » za 24 mei 2014, 15:22

    Ik heb ze in der tijd 150 euro voor betaald. Zijlijsten zijn de echte, achterste heel moeilijk te vinden en daardoor ook maar de kopie moeten steken ervan
    Honda Civic Type R FK2 - #1640
    -> 10 jaar professioneel Honda ervaring !
    Raidon
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:06
    Woonplaats: Wilrijk (Antwerpen)
    my honda: FK2 #1640
    Advertenties:

    Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor V-tje integra » za 24 mei 2014, 15:27

    Raidon schreef:Ik heb ze in der tijd 150 euro voor betaald. Zijlijsten zijn de echte, achterste heel moeilijk te vinden en daardoor ook maar de kopie moeten steken ervan



    da was precies in de goeien tijd dan :lol: ale ja ik heb er zelf nog niet naar gezocht, maar schijnt vragen ze voor echte nu gewwon woeker prijzen... ge hebt perfecte replica's ook schijnt... maja ge moet er kunnen mee leven e :) gij die enkel van THE REAL DEAL houd ;)
    V-tje integra
    K24 Poster
     
    Berichten: 962
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 17:59
    Woonplaats: Landegem
    my honda: DC2 & EJ9
    Advertenties:

    Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor Raidon » za 24 mei 2014, 15:32

    V-tje integra schreef:
    Raidon schreef:Ik heb ze in der tijd 150 euro voor betaald. Zijlijsten zijn de echte, achterste heel moeilijk te vinden en daardoor ook maar de kopie moeten steken ervan



    da was precies in de goeien tijd dan :lol: ale ja ik heb er zelf nog niet naar gezocht, maar schijnt vragen ze voor echte nu gewwon woeker prijzen... ge hebt perfecte replica's ook schijnt... maja ge moet er kunnen mee leven e :) gij die enkel van THE REAL DEAL houd ;)


    Denk enkel het probleem met de replica's is dat die zwarte rubbers er niet opzitten, maar da valt allemaal wel op te lossen :) Heb deze nog van Japan laten overkomen. Voor fukushima he :D Nu zijn de prijzen echt niet meer normaal. zelfs voor een EK9 betaal je nu 17k daar :o
    Honda Civic Type R FK2 - #1640
    -> 10 jaar professioneel Honda ervaring !
    Raidon
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:06
    Woonplaats: Wilrijk (Antwerpen)
    my honda: FK2 #1640
    Advertenties:

    Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor Leplatje » za 24 mei 2014, 18:43

    Ok, merci. ITR is een hele nieuwe wereld voor mij, dus tzal toch even wennen worden vooraleer ik weet wat een goeie koop is en wat niet :D
    Die zwarte rubbers vind ik eigenlijk ne mindere eerlijk gezegd, zeker op een lichte kleur. Op ne zwarte maakt dat niet zoveel uit natuurlijk.

    Maar kheb toch alvast de oem achterlipjes gekocht dus die komen hier binnen een week of 3 toe.
    Zijlijsten had em ook liggen maar zoiets versturen en importeren vanuit Azië valt mij momenteel iets te duur uit. En ik heb eigenlijk nog alle tijd om op zoek te gaan :)
    Avatar gebruiker
    Leplatje
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1478
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 07:31
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor hondatju » zo 25 mei 2014, 10:58

    De echte vond ik ook overdreven duur (als je ze nog vindt). Ik heb mijn replica's bij AVB in Verrebroek gekocht. ;)

    Grtz.

    Hondatju R.
    :twisted: Red R kicks ass !!! :twisted:
    hondatju
    D14 Poster
     
    Berichten: 51
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 18:47
    Woonplaats: Temse
    my honda: Integra Type R
    Advertenties:

    Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor krissedc2 » ma 01 sep 2014, 21:04

    Leplatje schreef:Ok, merci. ITR is een hele nieuwe wereld voor mij, dus tzal toch even wennen worden vooraleer ik weet wat een goeie koop is en wat niet :D
    Die zwarte rubbers vind ik eigenlijk ne mindere eerlijk gezegd, zeker op een lichte kleur. Op ne zwarte maakt dat niet zoveel uit natuurlijk.

    Maar kheb toch alvast de oem achterlipjes gekocht dus die komen hier binnen een week of 3 toe.
    Zijlijsten had em ook liggen maar zoiets versturen en importeren vanuit Azië valt mij momenteel iets te duur uit. En ik heb eigenlijk nog alle tijd om op zoek te gaan :)


    geen rubbers = 100%kans op roest :lol:
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor krissedc2 » ma 01 sep 2014, 21:06

    en wel rubbers = 99% kans op roest

    pas op kevin, die lijsten zijn mooi en zeldzaam ma zoals bij alle hondas zou ik vochtophoping kost wat kost vermijden :D
    en zeker aan de achterste wielkas, daar zijn ze al zo gevoelig :oops:
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: Zijlijsten en achterlipjes

    Berichtdoor Leplatje » di 02 sep 2014, 04:27

    Ja, das waar. Maar kheb mij intussen nieuwe oem spatlappen gekocht, dus die gaan er op komen ipv de zijlijsten en achterlippen.
    Twas alleszins een stuk goedkoper en ik vind het zelf even mooi eigenlijk.
    Avatar gebruiker
    Leplatje
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1478
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 07:31
    my honda: Civic
    Advertenties:


    Keer terug naar integra

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten