mistlapen op pre-facelift zoals op een facelift? + US module

Enkel specifieke vragen over dit model!

mistlapen op pre-facelift zoals op een facelift? + US module

Berichtdoor oggear » do 06 dec 2012, 00:46

Als ik nu ga vragen of er iemand een idee heeft of je mistlampen op een pre- kan steken zoals op een facelift. Zullen er wss wel zijn die het weten.

Dus, is het mogelijk? Hoe doe ik het dan? Qua kabels en zekeringen enzo. en snijden in bumper?

Als het niet mogelijk is, dan met die mistlampkes apart te kopen en aan de grill te hangen (onderaan weliswaar). Maar terug het zelfde voor de bekabeling enzo :)

Zou er eventueel wel willen kopen als ik het zelf kan doen natuurlijk :) Zo is het ook plesant voor mij, en leren we terug wat bij.

Waar koop ik het best een US module voor de pinkers voor de ej9 (als ze moeten pinken wel compleet uit en aan gaan en niet minder fel gaan branden) .
En hoe kan ik er dan eventueel een schakelaartje tussen steken voor de keuring (zodat ze normaal werken op keuring) zonder terug alle kabels te moeten veranderen? Of is dit met fiches (wat ik wel goe zou vinden)?

Wat een vragen :ohmy: :oops: Kheb hier al iets gezocht, maar niet direct iets gevonden.

greets
drive your life
oggear
K20 Poster

my honda: civic 1.4Is
Advertenties:

• Re: mistlapen op pre-facelift zoals op een facelift? + US mo

Berichtdoor nkm » do 06 dec 2012, 09:04

bij showoff imports, avb, en all4honda. kan je de US modules krijgen (ik denk die volledig uitgaan)
    bij online styling parts zijn het degene die blijven branden tijdens het pinken.
    voor de mistlichten kan ik u niet beantwoorden. ;)
    don't be scared of failure, for the only failure is never to try
    nkm
    H23 Poster

my honda: EK9
    Advertenties:

Re: mistlapen op pre-facelift zoals op een facelift? + US mo

Berichtdoor oggear » do 06 dec 2012, 16:35

$1 schreef:$2ij showoff imports, avb, en all4honda. kan je de US modules krijgen (ik denk die volledig uitgaan)
    bij online styling parts zijn het degene die blijven branden tijdens het pinken.
    voor de mistlichten kan ik u niet beantwoorden. ;)

dan weet ik al zeker waar niet te bestellen ;)

die mistlampen zal wel iemand weten, kheb ng tijd om te wachten.
    drive your life
    oggear
    K20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Leplatje » do 06 dec 2012, 18:46

Die van mijn vriendin komen van op deze site: http://www.uslights.nl/
    Zijn er dus ook die volledig uitgaan.

Ivm die bumper, ge wilt dus de mistlampen met covers van een facelift op een prefacelift bumper monteren neem ik aan?
    Zal zoiezo niet werken omdat de opening in de voorbumper bij een prefacelift een stuk breder is waardoor er geen plaats genoeg is aan de zijkant om uw covers deftig te monteren.

Wat je wel kunt doen is een facelift style bumper kopen voor een prefacelift. Awaces van hier opt forum heeft zo ene maar probleem is dan dat de pasvorm vaak niet 100% is omdat dit uiteraard geen oem bumpers zijn. Of je kunt doen zoals diene Turk met zijn blauwe Civic prefacelift: bumper van een facelift bijkopen en beide bumpers in twee zagen om dan de onderste helft van die facelift bumper aan het bovenste helft van uw prefacelift bumper in te werken. Redelijk omslachtig werk maar je hebt wel perfecte pasvorm en facelift voorkant op een prefacelift Civic :mrgreen:

Deze dus:

Afbeelding
    Leplatje
    HCB Veteraan

my honda: Civic
    Advertenties:

Berichtdoor oggear » do 06 dec 2012, 22:22

$1 schreef:$2ie van mijn vriendin komen van op deze site: http://www.uslights.nl/
    Zijn er dus ook die volledig uitgaan.

zeer handig met een schematje erbij, en kost niet zoveel ;) dacht dat het meer centjes ging zijn voor zoiets.
    Kan ik daar op een of andere manier een schakelaartje tussen plaatsen? AAN: US style, UIT: keuringsmodus, normaal marcheren dus.
    $1 schreef:$2Ivm die bumper, ge wilt dus de mistlampen met covers van een facelift op een prefacelift bumper monteren neem ik aan?
    Zal zoiezo niet werken omdat de opening in de voorbumper bij een prefacelift een stuk breder is waardoor er geen plaats genoeg is aan de zijkant om uw covers deftig te monteren.

Wat je wel kunt doen is een facelift style bumper kopen voor een prefacelift. Awaces van hier opt forum heeft zo ene maar probleem is dan dat de pasvorm vaak niet 100% is omdat dit uiteraard geen oem bumpers zijn. Of je kunt doen zoals diene Turk met zijn blauwe Civic prefacelift: bumper van een facelift bijkopen en beide bumpers in twee zagen om dan de onderste helft van die facelift bumper aan het bovenste helft van uw prefacelift bumper in te werken. Redelijk omslachtig werk maar je hebt wel perfecte pasvorm en facelift voorkant op een prefacelift Civic :mrgreen:

Dat is idd wat ik wilde zeggen. Zoals die blauwe zal ik het zeker al niet doen. En zo namaak wil ik eventueel wel kopen maar is dat niet in polyester? En van de polyster ben ik nu beetje per beetje vanaf aan het raken. :goed: eindelijk :teehee:
    Zal wss zo universele mistlampkes kopen dat ge aan de oem prefacelift bumper kan hangen.
    Is dat moeilijk voor de bedrading enzo?
    drive your life
    oggear
    K20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Black_sol » vr 07 dec 2012, 00:31

asge schakelaar wilt tussen zetten zet die gewoon tussen de massa die naar de battery gaat heb demijn ier ook tussen gezet en werkt zonder problemen :P, wel de 2 massas van elk ligt bij elkander binden en deze naar schakelaar en dan van schakelaar gwn naar battery
    honda: the power of dreams
    Black_sol
    B20 Poster

my honda: accord & del sol
    Advertenties:

US module

Berichtdoor oggear » zo 09 dec 2012, 01:51

$1 schreef:$2sge schakelaar wilt tussen zetten zet die gewoon tussen de massa die naar de battery gaat heb demijn ier ook tussen gezet en werkt zonder problemen :P, wel de 2 massas van elk ligt bij elkander binden en deze naar schakelaar en dan van schakelaar gwn naar battery

Bij deze heb ik dus al zo US module in huis ;) :party:

Is het mogelijk om de zijpinkers erbij te steken?

En als de massa word onderbroken door een schakelaar, gaan de pinkers en de standlichten dan wel nog normaal?
    Toch de massa van de us module onderbreken hé? dat ik morgen niet de verkeerde massas doorknip :D

Als ik de plaats heb, is dit dan goed dat ik de kabels neem net na de plong kast? of gaat dat niet gaan en beter in het motorruimte?
    drive your life
    oggear
    K20 Poster

Advertenties:

US module

Berichtdoor oggear » ma 10 dec 2012, 17:11

$1 schreef:$2ls ik nu ga vragen of er iemand een idee heeft of je mistlampen op een pre- kan steken zoals op een facelift. Zullen er wss wel zijn die het weten.

Dus, is het mogelijk? Hoe doe ik het dan? Qua kabels en zekeringen enzo. en snijden in bumper?

Als het niet mogelijk is, dan met die mistlampkes apart te kopen en aan de grill te hangen (onderaan weliswaar). Maar terug het zelfde voor de bekabeling enzo :)

Zou er eventueel wel willen kopen als ik het zelf kan doen natuurlijk :) Zo is het ook plesant voor mij, en leren we terug wat bij.

Waar koop ik het best een US module voor de pinkers voor de ej9 (als ze moeten pinken wel compleet uit en aan gaan en niet minder fel gaan branden) .
    En hoe kan ik er dan eventueel een schakelaartje tussen steken voor de keuring (zodat ze normaal werken op keuring) zonder terug alle kabels te moeten veranderen? Of is dit met fiches (wat ik wel goe zou vinden)?

Wat een vragen :ohmy: :oops: Kheb hier al iets gezocht, maar niet direct iets gevonden.

greets
    drive your life
    oggear
    K20 Poster

Advertenties:

US module

Berichtdoor oggear » ma 10 dec 2012, 17:34

Is het mogelijk om alle 4 (6) richtingaanwijzers te verbinden met de us module?
    Door net na de zekeringskast bij "richtingaanwijzers" nr12 7.5A daar de positieve draad(en) verbinden met module en dan nr32 ook 7.5A voorste parkeerlicht, achterlicht en nummerplaatverlichtingook daar de positieve verbinden met module.

Dit omdat ik dit wel gaaf vind als alle pinkers op zen amerikaans zijn maar dan in het oranje :)

En als ik die schakelaar op de - steek van de module gaan de pinkers dan wel nog (normaal) functioneren voor de keuring?

Waar plaatsen jullie dat module baksje?

greets
    drive your life
    oggear
    K20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor nkm » ma 10 dec 2012, 21:02

mijn module zit vooraan aan de pinkers (in het spatbord) zonder schakelaar.
    en verbonden met een extra kabel naar men zijpinkers.
    achteraan had ik met men andere achterlichten ook aparte module's zitten.
    don't be scared of failure, for the only failure is never to try
    nkm
    H23 Poster

my honda: EK9
    Advertenties:

Berichtdoor oggear » ma 10 dec 2012, 21:09

$1 schreef:$2ijn module zit vooraan aan de pinkers (in het spatbord) zonder schakelaar.
    en verbonden met een extra kabel naar men zijpinkers.
    achteraan had ik met men andere achterlichten ook aparte module's zitten.

Dus het beste is eigenlijk de bumper eraf om het toch te kunnen weg steken. (eventueel flanken ook?)

En voor achteraan dan eventueel nog een apart pakketje kopen voor het gemak en mss ook wel voor de veiligheid om niet over te belasten?

Hopelijk komt dit in orde tegen het weekend ;)
    drive your life
    oggear
    K20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor Black_sol » ma 10 dec 2012, 21:26

alleen de 2 zwarte draden van de US module zelf samen bindne en dan met 1 draad naar schakelaar zo naar battery. als de schakelaar uit is werkt het zoals normaal me schakelaar aan werken de us modulles zo is het tog bij mij :P. en ik heb men us modulles verstopt onder de zijflanken en was gwn lichten uithalen. kweet ni of het bij ne civic ook zelfde is ma via licht kostek ze vasthange met 2 stripkes
    honda: the power of dreams
    Black_sol
    B20 Poster

my honda: accord & del sol
    Advertenties:

Berichtdoor oggear » di 11 dec 2012, 18:08

Hoe kan ik weten welke van de 2 rode kabels (van standlicht) de goeie is? Kweet in de fiche welke kant de goede is maar dat zijn maar 2 aansluitingen terwijl er wel 3 kabels toekomen? Ik kan toch moeilijk kabels doorknippen in de hoop dat de eerste de goeie is?
    Hoe pakken jullie dit aan?
    drive your life
    oggear
    K20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor oggear » wo 12 dec 2012, 18:31

Hey iedereen,

de modules plaatsen lukt uitstekend de rechter kant is af ;)
    Schakelaar marcheert perfect, het enige waar ik wa problemen mee heb is soms ne goeie plaats zoeken voor de module te plaatsen MAAR het lukt! ;)

Morgen doe ik mss de linker kant als ik tijd heb, anders vrijdag of zaterdag.

thanx voor de hulp en uitleg :party: :goed:

Nu nog de mistlampkes en een lipke vooraan en hij is terug wat meer naar waar ik wil gaan :p
    greets
    drive your life
    oggear
    K20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor V.V. » za 22 dec 2012, 00:43

Spijtig dat ik dit niet eerder gezien heb , 'k heb al zelf 2 zulke setjes gestoken en de mijne had ik zo geschakeld dat ze al aanstonden vanaf dat ik het contact draaide.

Zoals dat jij het doet moeten je standlichten 1st aanstaan en da is toch nog anders dan hoe het in de us is,daar tellen je pinkers namelijk als standlichten en heb je geen aparte kleine lichtjes........

Als je dit nog op tijd ziet moet je maar langskomen 't is niet ver héé :lol:

Grtzzzzzzz
    GrtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzAfbeelding
    ..................................................... the power in my dreams
    V.V.
    B20 Poster

my honda: EJ9/S2000
    Advertenties:

Volgende

Keer terug naar civic