halo, weet er iemand de maten van voorste remnlokken en schijven van een civic hb ej9 bj. 98
en kan je er ook andere schijven op plaatsen zoals dubbele ipv de originele??
mvg

$1 schreef:$2a je kan er vti onderstel opsteke
dan moet je heel de fusssee van een vti steken inck de remklauw enz
$1 schreef:$2$1 schreef:$2a je kan er vti onderstel opsteke
dus gwn andere schijven met remblokken gaan niet?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2a je kan er vti onderstel opsteke
dus gwn andere schijven met remblokken gaan niet?
kunt ook gewoon de originele maten aan houden en gegroefde steken
$1 schreef:$2egroefde kun je niet bij de dealer kopen,wel bij een van de sponsors hier op het forum,blokken kun je best ook mee vervangen,ferodo,brembo,stoptech
$1 schreef:$2egroefde kun je niet bij de dealer kopen,wel bij een van de sponsors hier op het forum,blokken kun je best ook mee vervangen,ferodo,brembo,stoptech

$1 schreef:$2e moet gewoon voor eeen ej van 96 vragen,normaal weten ze het wel,met ferodo blokjes kun je nooit verkeerd zitten,heb ze hier ook nog altijd liggen klaar om te monteren,kwa schijven moet je 242 mm hebben geloof ik,en de meeste zijn te spreken over de brembo brakemax???? schijven,zelf heb ik hier ook nog schijven liggen van stoptech wat ik wou gebruiken op mijn daily toen,maar door omstandigheden niet er aangekomen,maar die lijken ook goed te zijn

$1 schreef:$2e moet gewoon voor eeen ej van 96 vragen,normaal weten ze het wel,met ferodo blokjes kun je nooit verkeerd zitten,heb ze hier ook nog altijd liggen klaar om te monteren,kwa schijven moet je 242 mm hebben geloof ik,en de meeste zijn te spreken over de brembo brakemax???? schijven,zelf heb ik hier ook nog schijven liggen van stoptech wat ik wou gebruiken op mijn daily toen,maar door omstandigheden niet er aangekomen,maar die lijken ook goed te zijn
$1 schreef:$2$1 schreef:$2e moet gewoon voor eeen ej van 96 vragen,normaal weten ze het wel,met ferodo blokjes kun je nooit verkeerd zitten,heb ze hier ook nog altijd liggen klaar om te monteren,kwa schijven moet je 242 mm hebben geloof ik,en de meeste zijn te spreken over de brembo brakemax???? schijven,zelf heb ik hier ook nog schijven liggen van stoptech wat ik wou gebruiken op mijn daily toen,maar door omstandigheden niet er aangekomen,maar die lijken ook goed te zijn
die schijven van jou passen die op een ej9 van 98?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten