Alvast bedankt

$1 schreef:$2iet echt limburg, maar intertuning in leuven verdeelt het ook. Wat heb je juist nodig? Misschien eens best 2dehands zoeken. Supersprint is goed materiaal maar ook vrij duur
$1 schreef:$2$1 schreef:$2iet echt limburg, maar intertuning in leuven verdeelt het ook. Wat heb je juist nodig? Misschien eens best 2dehands zoeken. Supersprint is goed materiaal maar ook vrij duur
Leuven gaat nog he, ik zoek eig alleen maar de einddemper, maar twijfel of die wel past op men orginele lijn.
Ik zoek namelijk deze http://www.supersprint.com/eng/SPP20000921724.asp en die prijs valt nog goed mee.

$1 schreef:$2ee idd das waar, dan moet ik daar eens informeren bij intertuning. Eerst men onderstel es grondig aanpakken. Jij hebt zelf ook supersprint gehad?

$1 schreef:$2ee idd das waar, dan moet ik daar eens informeren bij intertuning. Eerst men onderstel es grondig aanpakken. Jij hebt zelf ook supersprint gehad?

$1 schreef:$2ag net dat Crauwels banden ook supersprint verkoopt? Klopt dit?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ag net dat Crauwels banden ook supersprint verkoopt? Klopt dit?
eventjes spoonbe vragen,die kent die mannen redelijk goed
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 8 gasten