iemand meenemen met autokennis gaat nog wel lukken hoor en die persoon zegt me ook dat die auto versleten is dat die daarom zoveel olie verbruikt,
iemand ervaring met hiermee met dit soort wagen ?

$1 schreef:$2el das het prachtige aan nen honda, als ge daar ni mee rijdt verbruikt die nix
ik vind LPG tof op een grote zware bak a la Range Rover die paardenkarren moet trekken.
Dan hebde ne grote sterken bak nodig die toch zuinig kan blijven door de lpg.
Op een civic die maar 6 liter verbruikt vindek het meer miserie dan iets anders.
Want ge zijt serieus aant kloten met uwe moteur
$1 schreef:$2$1 schreef:$2el das het prachtige aan nen honda, als ge daar ni mee rijdt verbruikt die nix
ik vind LPG tof op een grote zware bak a la Range Rover die paardenkarren moet trekken.
Dan hebde ne grote sterken bak nodig die toch zuinig kan blijven door de lpg.
Op een civic die maar 6 liter verbruikt vindek het meer miserie dan iets anders.
Want ge zijt serieus aant kloten met uwe moteur
Hangt een beetje af van het gassysteem : met een lpi nooit problemen (heb dit zelf gehad op onze 2.2 Shuttle, is verkocht op +/- 300.000 km en rijdt nog altijd rond)
een klassiek verdampersysteem durft al wel eens problemen te geven (backfire, iets minder vermogen)
) en regelmatig ne caravan erachter en de bergen in)Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten