Koop paspoorten, rijbewijs, identiteitskaart, certificaten

Re: Koop paspoorten, rijbewijs, identiteitskaart, certificat

Berichtdoor who_carez » za 28 mei 2022, 06:47

Haha, dat hebben we in al die jaren HCB nog niet mee gemaakt denk ik :-p
Zit der mayonaise bij als ge zo'n paspoort besteld? En wat als ge alsnog te achterlijk zijt voor nen nieuwe diploma?
Gelukkig is hier tegenwoordig ni meer veel volk. Maar vroeg of laat zal der wel is nen moderator passeren...
Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
who_carez
HCB Veteraan
 
Berichten: 1323
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
Woonplaats: Kapellen
my honda: FIETS
Advertenties:



  • Re: Koop paspoorten, rijbewijs, identiteitskaart, certificat

    Berichtdoor janulos » di 29 aug 2023, 13:20

    Hallo allemaal, ik zag deze advertentie vorig jaar en vond het ook stom. Maar tot voor kort mocht ik niet autorijden vanwege een ongeval en een medische aandoening. Ik woon alleen en ver van de stadscentra, ik moet elke dag rijden om naar mijn werk te gaan. Ik begrijp dat sommige mensen zich op hun gemak voelen bij het gebruik van het openbaar vervoer, maar dat is NIET het geval. We zijn allemaal mensen, de mening van de één is anders dan die van de ander. Ik ben geen heilige en jullie zijn dat ook niet! Ik schrijf mijn recensie positief over deze advertentie, want als ik niet van deze mensen was, zou ik nu in een moeilijkere situatie zitten. Ze hebben mij geholpen mijn gegevens in het systeem te wissen en mij een ander rijbewijs te geven en ik kan vrij rijden zonder mij zorgen te hoeven maken over de politie, omdat ik een geregistreerd rijbewijs heb zonder enig verbod of medische voorwaarden die mij beperken in het autorijden. Ik heb 1400 euro betaald om alles te laten opruimen en ik ben deze mensen erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen. Lees daarom geen negatieve recensies en kies een kant als u met een soortgelijke situatie wordt geconfronteerd als ik. Zoek hulp bij deze mensen, want zij helpen je binnen maximaal 2 weken. Ook kunt u andere rijbewijzen uit verschillende landen aanvragen, als u zich in een soortgelijke situatie bevindt als ik. Maar voor degenen die andere documenten nodig hebben, kunt u contact met hen opnemen en meer informatie krijgen over wat u precies wilt. Ik geloof dat de meesten van ons geen contact meer opnemen via e-mail, dus ik zal het contactproces vergemakkelijken voor degenen die geïnteresseerd zijn om contact op te nemen met deze mensen via

    Whatsapp/Signal: +237676392671

    Bedankt jongens die mijn eerlijke mening hebben gelezen en ik hoop binnenkort meer positieve recensies te lezen. Godzijdank
    janulos
    Dax rookie
     
    Berichten: 1
    Geregistreerd: di 29 aug 2023, 12:53
    my honda: civic
    Advertenties:


    Keer terug naar Bezoekers (non-honda)

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten