Michelle Martin Haat-topic!

Re: Michelle Martin Haat-topic!

Berichtdoor La Diablo Verda » vr 31 aug 2012, 13:39

Tuur schreef:Volgens mij is er vroeger in die kelders veel meer gebeurd dan dat er onderzocht geweest is en zijn er daar hoge heren op bezoek geweest.
Michelle Martin weet natuurlijk die namen en heeft daar waarschijnlijk haar vrijlating aan te danken.
alléé "vrijlating" is een groot woord natuurlijk want ik denk niet dat ze het klooster zal kunnen/durven verlaten.
Al zou het wel eens kunnen gebeuren dat ze binnen een paar weken "verdwenen" is, net zoals Vangheluwe. Geen mens die weet waar die nu
zit en waarmee hij zich bezig houd.

greetings

over hetgeen wa er vroeger in die kelders gebeurd is deel ik uw mening.. ;)
Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
Avatar gebruiker
La Diablo Verda
HCB Veteraan
 
Berichten: 1260
Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
Woonplaats: Sint-Truiden
my honda: Accord coupe
Advertenties:



  • Re: Michelle Martin Haat-topic!

    Berichtdoor kriz » vr 31 aug 2012, 13:46

    Als ze ooit over het zebrapad gaat terwijl ik kom aangereden met bus, zal ik zeker NIET remmen integendeel...
    Moest het zelfde gebeuren als ik met de civic ben rem ik wel, ik ga mijn auto niet bevuilen :-)

    Ik vind het ook een schande, maar het is de wet en die is er voor iedereen dus kunt ge er niks aan doen.
    Civic Type R FN2 Milano Red, CRX EE8 Celestial Blue Pearl
    Avatar gebruiker
    kriz
    B18 Poster
     
    Berichten: 493
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:40
    Woonplaats: landen, vl brabant
    my honda: FN2 Type R, CRX EE8
    Advertenties:

    Re: Michelle Martin Haat-topic!

    Berichtdoor wikkes » vr 31 aug 2012, 15:41

    blijf het ook schandalig vinden ... dutroux heeft een beter leven als vele mense . zit eigelijk in een luxe hotel ontbijd word gebracht anders krijgt em rammel , zelfde voor de rest van z'n ete , heeft ne pc , tv weet ik vel wa ng allema . en moet voor niks betale . voor zijn pothoer net hetzelfde . er is al in het topic gezegt da het gebeurt is me ne lange arm .
    maar langst de andere kant kan ik ze ook geen ongelijk geve me vrij te kome . heel de belgische wet zit vol achterpoortjes .

    ge zou beter elk huis in belgie afgaan en vrage of ze 1e euro per persoon geve en van da geld gaat ge ergens ne huurmoordenaar zoeke .
    kdenk ni da er iemand is da die ni gaat geve.

    ergens hoop ik ook da hun kindere een kreupel geslage worde . klinkt grof ma dan wete ze ook wa die ander mense hebbe moete meemake .
    wikkes
    K20 Poster
     
    Berichten: 866
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:49
    Woonplaats: scherpenheuvel
    my honda: civic ep3
    Advertenties:

    Re: Michelle Martin Haat-topic!

    Berichtdoor dentette » vr 31 aug 2012, 16:35

    ergens vind ik da erg voor die ouders , maar das nu eenmaal belgie
    levenslang bestaat niet in belgie , da word automatisch 30 jaar , na 1/3 van u straf kunde vrijkomen
    dus levenslang in belgie = 10jaar
    en hoe zoude zelf zijn , als de mogelijkheid bestaat om vrij te komen (ook al hebde erge dingen gedaan ) dan zoude da ook doen
    das nie de schuld van die martin , maar van de ministers
    en zo loopt er wel meer mis in belgie
    dop
    vreemdelingen
    staat van de wegen
    subsiedies voor scholen
    enz enz enz
    hoe duurder de onderdelen , hoe dikker de nek ?
    dentette
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2926
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:04
    Woonplaats: mol
    my honda: stanced sol vti
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast