The big wheel question

Re: The big wheel question

Berichtdoor JDM-civic » ma 11 maart 2013, 21:03

Niks mis met rota's.. Ideaal voor echt te gebruiken zonder de koppijn van een schrammeke te maken ofzo.. Toch blijft the real thing natuurlijk beter kwaliteit , mooier etc... En tegenwoordig rijdt iedereen op replica velgen dus het echte word wel meer gewaardeert onder de kenners maar tis wat ge zelf wilt. Een gewoon persoon zonder merk kennis ziet het verschil niet eens ..
Afbeelding
Avatar gebruiker
JDM-civic
HCB Veteraan
 
Berichten: 1065
Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 15:12
Woonplaats: limburg, maaseik
my honda: CL9 & CRX 1.6 VT
Advertenties:



  • Re: The big wheel question

    Berichtdoor Goosse » ma 11 maart 2013, 21:12

    ik heb al heel wat velgen gehad, van rota's tot volk en alles ertussen, en ik blijf het zeggen, prijs-kwaliteit is Rota gewoon niet te kloppen. Zoek je een circuitvelg, neem een Rota Slipstream en je hebt binnen een beperkt budget zowat het beste dat je kan hebben. En besteed dan liever een beetje meer aan een goede band. Ja, je kan tweedehands een 'merk' velg kopen die van prijs dan vergelijkbaar is met een nieuwe Rota, maar dat is je eigen keuze.

    Als je ziet hoeveel Time attackers rondrijden in de UK op Rota, dan weet je genoeg.
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: The big wheel question

    Berichtdoor Madmac » di 12 maart 2013, 08:33

    Soms kan ik wat dat betreft ook echt niet volgen. Ik vind bijvoorbeeld een XXR 522 een héél coole velg. Maak blijkbaar is dat een kopie van een ander merk ? Van welke dan ? Ik vind die XXR namelijk niet bepaald goedkoop, al zeker niet als dat een replica is. Dan vraag ik me serieus af in welke prijsklasse het origineel ligt. :denk:
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    Re: The big wheel question

    Berichtdoor Madmac » di 12 maart 2013, 09:02

    Okee, gevonden ! Blijkbaar is die XXR 522 nagemaakt van de Volk TE37, die in Japan zo 'n 560 Euro per stuk kosten zonder invoerkosten en BTW :shock: :shock: Dan zijn die XXR inderdaad spotgoedkoop :roll:
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    Re: The big wheel question

    Berichtdoor Taxilieven » di 12 maart 2013, 09:33

    Madmac schreef:Okee, gevonden ! Blijkbaar is die XXR 522 nagemaakt van de Volk TE37, die in Japan zo 'n 560 Euro per stuk kosten zonder invoerkosten en BTW :shock: :shock: Dan zijn die XXR inderdaad spotgoedkoop :roll:


    Khad juist ne reply gedaan en alles gone...damn,enfin ksou nie zeggen dat het ne copie is van de volk te 37 maar is er wel op geinspireerd xxr= 7 spaaks,volk=6 spaaks.
    Ik heb deze topic gestart om te weten of iedereen die velgen koopt content is over zijn koop,hetgeen ik geleerd heb is dat men moet kijken wat men waar nodig heeft,ipv af te gaan puur op merk,ik zie ook graag rays wheels,maar rotas naar ik lees zijn prijs/kwaliteit ook goed,dus ben ik meer geneigd rotas te kopen,xxr moet ook niet slecht zijn,als je ziet dat ze gemaakt worden bij primax wheels die een begrip is sedert 1976,if ya bad ya out of business,simple is that!

    Aan iedereen die reageert,gereageerd heeft alvast bedankt

    Lieven.
    "50% of something is better than 100% of nothing." -The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)
    Avatar gebruiker
    Taxilieven
    D15 Poster
     
    Berichten: 121
    Geregistreerd: wo 06 maart 2013, 22:11
    Woonplaats: West vlaanderen
    my honda: CRV,EP3
    Advertenties:

    Re: The big wheel question

    Berichtdoor Taxilieven » di 12 maart 2013, 09:34

    Madmac schreef:Okee, gevonden ! Blijkbaar is die XXR 522 nagemaakt van de Volk TE37, die in Japan zo 'n 560 Euro per stuk kosten zonder invoerkosten en BTW :shock: :shock: Dan zijn die XXR inderdaad spotgoedkoop :roll:


    Khad juist ne reply gedaan en alles gone...damn,enfin ksou nie zeggen dat het ne copie is van de volk te 37 maar is er wel op geinspireerd xxr= 7 spaaks,volk=6 spaaks.
    Ik heb deze topic gestart om te weten of iedereen die velgen koopt content is over zijn koop,hetgeen ik geleerd heb is dat men moet kijken wat men waar nodig heeft,ipv af te gaan puur op merk,ik zie ook graag rays wheels,maar rotas naar ik lees zijn prijs/kwaliteit ook goed,dus ben ik meer geneigd rotas te kopen,xxr moet ook niet slecht zijn,als je ziet dat ze gemaakt worden bij primax wheels die een begrip is sedert 1976,if ya bad ya out of business,simple is that!

    Aan iedereen die reageert,gereageerd heeft alvast bedankt

    Lieven.
    "50% of something is better than 100% of nothing." -The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)
    Avatar gebruiker
    Taxilieven
    D15 Poster
     
    Berichten: 121
    Geregistreerd: wo 06 maart 2013, 22:11
    Woonplaats: West vlaanderen
    my honda: CRV,EP3
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Off topic

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten