Honda gebruikte precies zo'n dikke laag dubbelzijdige plakband. Is zoiets ook te verkrijgen? Zou het liefst niet met vloeibare lijm oplossen...

$1 schreef:$2k heb hier zone tape, dieje ge kunt vergelijken met dieje van honda .. staat welliswaar geen merk opmaar i kdenk als ge in de betere doe het zelf zaken gaat snuffelen ge zoiets wel kunt vinden...

$1 schreef:$2$1 schreef:$2k heb hier zone tape, dieje ge kunt vergelijken met dieje van honda .. staat welliswaar geen merk opmaar i kdenk als ge in de betere doe het zelf zaken gaat snuffelen ge zoiets wel kunt vinden...
hebt ge mij ne naam van da spel?
tis destijds van de nmbs meegenome door onze pa, dieje zegt da logo's en prul ermee op de treinen werd geplakt 
$1 schreef:$2 tip: dubbelzijdige tape van 3M! Da is ijzersterk! Ik heb da ook gebruikt. En nog een tip: als ge die plakt, maak de plaats waar ge die op wilt plakken een beetje "warm" met een haardroger. Perfecte hechting!!!

$1 schreef:$2$1 schreef:$2 tip: dubbelzijdige tape van 3M! Da is ijzersterk! Ik heb da ook gebruikt. En nog een tip: als ge die plakt, maak de plaats waar ge die op wilt plakken een beetje "warm" met een haardroger. Perfecte hechting!!!
is dien ook wat dikker? Aangezien oem emblemen half hol zijn vanbinnen (-1mm relief + ribbels)

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast