Dit zal in grote lijnen hetzelfde zijn bij andere honda's.
Auto omhoogkrikken en wiel eraf halen (zorg wel dat de auto goed ondersteund is)
Trek de handrem op en draai de 2 schroeven die de remschijf op zijn plaats houden eraf (zitten er niet altijd op)
Bij mij kwam er eentje los,de andere heb ik uit moeten boren
Los de handrem en draai het plastieke kapje (geen foto van) van de remklauw eraf 2 bouten ---> sleutel 10
Draai nu de 2 bouten los van de remklauw ---> sleutel 12
Hang de klauw op,zodat ie niet aan de remleiding zelf hangt en let op voor scheuren zowel in de rubber als in de leiding!
Draai nu de 2 bouten van de "remklauwhouder" los ---> sleutel 14
Haal de houder weg en verwijder de remschijf. De beschermkap van de borgmoer voorzichtig met een heel platte schroevendraaier loswrikken.
Dit is wat je nu ziet.
De borging terug omhoog wringen met een platte schroevendraaier
Draai nu de moer los --->sleutel 32
Als de moer eraf is,kan je de wielnaaf erafhalen en eventueel de lager eruithalen.
Dit alles heeft me 35min tijd gekost en een dopsleutel van 32mm