Heeft iemand ervaring met imitatie bumpers, passen die goed of past die van geen kanten? Is er nog iets waar je op moet letten bij aankoop van een imitatiebumper?
Ik wil een kopen voor een Honda Civic EG, maar heb wat bang voor de pasvorm...
Ik heb een imitatie voorbumper gehad voor mijn EJ2. Na vele malen passen en proberen heb ik er de cirkelzaag in gezet en naar het stort gebracht. Paste echt voor geen meter. Aan de lampen en de motorkap ging het op zich nog wel, maar ik kreeg hem niet over de onderkant van het voorfront heen.
is inderdaad geen geld.maar je moet er veel sjans mee hebben welke neger of misvormde spleetoog em in een of ander apenland uit de vorm heeft gehaald.en de kwaliteit van plastiek is nie goe ondanks een deftige pasvorm.meer gevaar om de verf af te springen na het lakken. LEVE OEM!!!
once a honda,always a honda.drive fast,drive honda
heb ook is imitatie bumpers gekocht voor mijn vorige civic achterbumper paste perfect voorbumper dar in tege ... aan de lichte en motorkap paste hij ook goe ma zelfde probleem kreeg em ni onder het voorfront ... gewoon warme licht blazer er op gezet warm gemaakt en wa bij geplooit en toen paste em redelijk