$1 schreef:$2s daarmee tot ik het vroeg,als het +- 3-4 man zijn kunnen we best met de trein,met de boot ben je wel een uur of 2-3 onderweg als ik mij niet vergis,is al efkes geleden tot ik de boot naar daar heb gepakt,maar voor de boot moet je zeker op voorrand aanvragen ? toen ik vorige keer was geweest was het via een kameraad gegaan

$1 schreef:$2$1 schreef:$2s daarmee tot ik het vroeg,als het +- 3-4 man zijn kunnen we best met de trein,met de boot ben je wel een uur of 2-3 onderweg als ik mij niet vergis,is al efkes geleden tot ik de boot naar daar heb gepakt,maar voor de boot moet je zeker op voorrand aanvragen ? toen ik vorige keer was geweest was het via een kameraad gegaan
tja jij hebt er al geweest, dus wij volgen jou !!!![]()
Kzal alles keer uitpluizen en dan kunnen we allemaal samen boeken of dergelijke...
Maar wat denkje, kan dit in 1dag of beter al 2dagen nemen?
grtz
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2s daarmee tot ik het vroeg,als het +- 3-4 man zijn kunnen we best met de trein,met de boot ben je wel een uur of 2-3 onderweg als ik mij niet vergis,is al efkes geleden tot ik de boot naar daar heb gepakt,maar voor de boot moet je zeker op voorrand aanvragen ? toen ik vorige keer was geweest was het via een kameraad gegaan
Kzal alles keer uitpluizen en dan kunnen we allemaal samen boeken of dergelijke...
grtz
met de trein kan het op 1dag, met de boot hadden we een hoteltje geboekt,zaterdag smorgens vertrokken,maandag morgen thuis

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2s daarmee tot ik het vroeg,als het +- 3-4 man zijn kunnen we best met de trein,met de boot ben je wel een uur of 2-3 onderweg als ik mij niet vergis,is al efkes geleden tot ik de boot naar daar heb gepakt,maar voor de boot moet je zeker op voorrand aanvragen ? toen ik vorige keer was geweest was het via een kameraad gegaan
grtz
met de trein kan het op 1dag, met de boot hadden we een hoteltje geboekt,zaterdag smorgens vertrokken,maandag morgen thuis
ik verkies persoonlijk het tweede
we maken er direct een gezellig hcb weekndje van he
en de mensen die dit niet kunnen/willen, kunnen ng altijd met de trein vroeger terug he
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2s daarmee tot ik het vroeg,als het +- 3-4 man zijn kunnen we best met de trein,met de boot ben je wel een uur of 2-3 onderweg als ik mij niet vergis,is al efkes geleden tot ik de boot naar daar heb gepakt,maar voor de boot moet je zeker op voorrand aanvragen ? toen ik vorige keer was geweest was het via een kameraad gegaan
grtz
ik verkies persoonlijk het tweede
we maken er direct een gezellig hcb weekndje van he
en de mensen die dit niet kunnen/willen, kunnen ng altijd met de trein vroeger terug he
tuurlijk,dan moeten we het eens uitpluizen he ,maar dan wel een hoteltje boeken dicht bij de meet,haddne daat toen ook gedaan dicht bij silverstone

$1 schreef:$2opelijk ist als het met overnachting is op een hotel met een goed beveiligde parkeerplaats?
geen zin om mijne oto dag derachter trug tevinden mee wa stukken minder

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast