Hoi,
Ik heb een klein verleden met Japanse auto's.
Ooit begonnen met een Honda Civic Coupé;
Toen kwam er een ander blok in:
B16A2 163pk
En toen nog een keer en hij had meteen een andere kleur:
B20B Turbo 278pk
Helaas verkocht en ondertussen even vermaakt met een Honda Civic Hatchbackje met een D15B swap 130pk en daarna even een BMW (sssst) en de afgelopen jaren rondgecruised in een Accord Type R;
En die ziet er op dit moment wat somber uit, aangezien die in onderdelen wordt verkocht
Maar vrees niet....ik ben sinds zaterdag weer in het bezit van een Honda Civic Coupé 1999.
Deze heeft al de nodig aanpassingen;
D16y7 Onderblok
D16y8 Kop
D16z6 Inlaat
OMI-Performance Kleppen
OMI-Performance Spec1 Klepveren
OMI-Performance Titanium Retainers
Blox Racing Stage2 Nokkenas
AEM Verstelbare Camgear
AEM Shortram Luchtfilter
PW JDM Heatshield
SIX 4-2-1 rvs Spruitstuk
SRS rvs middenpijp
APE einddemper
APE katalysator
P28 ECU
OBD1 Conversieharnas
afgesteld met Crome
Plan is om een onderblok te bouwen, lage compressie en er turbo op te schroeven Of gewoon keihard een B18 erin knallen
Dat was het dan weer.