Tnx voor da op te zoeken guys, ma foto'kes vindt ik ook na 2 minuten google. Een foto, daar moet ge niet zomaar vanuit gaan hé..
waar heeft em die steunen gehaald, wa moet er aangepast worden, ...
Er staat trouwens geen motorkap op die wagen, zou dat een reden hebben? Tja, ik zou liever men motorkap er op houden
Ik heb namelijk ook niet de know-how om eigen motorsteunen te maken, ik zou deze graag willen kunnen kopen.. Kzal er nog eens achter zoeken..
Hier meer info over de k swap in de 3rd gen. :
http://www.preludepower.com/forums/show ... hlight=k20edit; een greep uit de qoutes van op prelude fora : " nobody makes motor mounts for this, so you would have to come up with them yourself. And it sounds like you would need a custom rear crossmember as well."
"It would be cool, but will not fit at all with the hood in the car. At all. Like, the engine on the ground still goes higher than the hood. This car has one of, if not the lowest hood line of any production car ever. Not to mention, there isn't really a reason to do that when an H swap will work better. More torque, better power curve. "
"I'm going to tell you from experience is planning this project in depth. its insanely hard, if not seriously impossible. its not just gonna be a few custom fabs and some mounts. you'll end with HARDLY a prelude front clip. I'm not trying to trash talk your idea. i'm just being real with you. All my k20 stuff is now for sale because i came to reallity on the project."
Dan zal menne lude binnen 5 jaar nog ni rijden
F of h22 is idd wel een optie ja, daar ben ik ook nog steeds niet verder mee bij het zoeken van steunen...
tnx!