Lang geleden hier weer,
Dit is de 2de keer dat ik dit probeer te plaatsen Grmmbll
De daily,
Ondertussen heb ik ze al een tijdje, mijn Accord CN1
Maar door werk omstandigheden, meer weg dan thuis, nu eindelijk de aanvulling. Mijn oude daily, een Nissan kubistar, deed het niet meer of wou het gewoon niet meer doen.
Het ene na het andere probleem kwam naar boven, eerst de brandstofpomp dan de verdeler, injectoren en uiteindelijk de turbo. Dusja een andere daily was wel aan de orde.
Mijn oog laten vallen op een Accord 12/2003 van bij Mullens een 2.2 iCtdi Executive.
Ik moest een dieseltje hebben voor het woon-werk, veel km's vandaar de keuze.
En dan begint het, de kriebel, het eerste accessoire... Window visors, jammer genoeg geen fotos na de installatie.
Lekker met het raam open in de zomer, maar nu winter, enja die wielen...
Je hoort het al komen, op zoek naar OEM 17" wielen
Uitgekomen bij deze, Type S of CL7 Euro R wielen, blijkbaar moeilijk te vinden en redelijk aan de prijzige kant
Dzu, wat is er nog? Nog een tijdje rondgezocht en deze wielen gevonden
Van een Executive 2008, 2 setjes zelfs, eentje met regenbanden uniroyal rainsport 3 en eentje met winterbanden toyo snowprox
Gemonteerd
Op de parking van zolder
een onbekende zonderling
Vervolgens toch niet echt tevreden van de look van de grill.
Dus op zoek naar een andere grill een sportgrill, gevonden op tweedehands, was wel niet tip top, er waren namelijk wat lipjes afgebroken maar het lukte wel.
Ook het interieur kreeg hier en daar een aanpassing, de versnellingspook moest plaats ruimen.
Een tijd geleden via White Sol een Access pook van Accord op de kop kunnen tikken, en de pookzak gevonden in Duistland let op de witte stiksels
En dan onlangs naar de dealer gestapt voor de andere, met het oog op de volgende upgrade
Dan gaan er lampjes stuk, moet je ze vervangen
Door orange exemplaren
Onlangs 3 weken geleden de Jeep-modus aangepast, kwas het beu om met een 4x4 rond te hossen.
Ik had mijn oog al laten vallen op een sportkit, aan Raf wat raad gevraagd, met als gevolg uitgekomen bij AP, en tot nu een tevreden man van.
Ze is nog heel comfortabel en de kit was heel goed bij prijs.
En dan eergisteren is ze toegekomen, een bwg6, een 6 bak van een facelift. Op de kop getikt voor een prikje, met verzending bij een kleine 200€
Ik wil ze nog zuiniger maken, en dus toevallig deze tegengekomen, Ik ben benieuwd wat het verschil gaat zijn tegen de oude 5 bak (awd 6)
K'hoop dat ik geen oud ijzer heb gekocht, want voor die prijs...
Nu nog monteren met een nieuwe koppeling. Maar dat is voor binnen een week of twee.
Wat de Eg's betreft die hebben ook niet stilgestaan. Hier en daar zijn kleine Updates gebeurd maar later meer hierover