LuCiuZ_JDM EJ6

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

Berichtdoor LuCiuZ_JDM » do 12 sep 2013, 11:02

integradical schreef:ophangpunten zijn zelfde ,alleen her en der wat elek prullen (zelf overlaats ej/ek model geswapt ,dus ik weet waarover ik spreek moest er gezegd worden tto het niet waar is)


Dan denk ik dat ik een LSI blokje erin ga (laten?) steken.
LuCiuZ_JDM
Camino user
 
Berichten: 21
Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
Advertenties:



  • Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor ___verschuere___ » do 12 sep 2013, 12:25

    Ik ben ook naar deze coupe gaan kijken kerel had hem te koop staan als vti dus was al meteen een afknapper toen ik de wagen van dichtbij zag .
    hij deed de motorkap open en ik keek naar de blok en je kon een plek zien op het kleppendeksel waar de oliedop had gestaan voor olie bij te gieten .

    na een testrit ben ik gewoon meteen vertrokkenn, kerel wou 5000 euro voor een geswapte coupe die, niet zo goed ging en volges mijn kameraad die mee was gaan kijken olie verbruikte
    ___verschuere___
    B16 Poster
     
    Berichten: 375
    Geregistreerd: zo 20 feb 2011, 23:10
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » do 12 sep 2013, 21:12

    ___verschuere___ schreef:Ik ben ook naar deze coupe gaan kijken kerel had hem te koop staan als vti dus was al meteen een afknapper toen ik de wagen van dichtbij zag .
    hij deed de motorkap open en ik keek naar de blok en je kon een plek zien op het kleppendeksel waar de oliedop had gestaan voor olie bij te gieten .

    na een testrit ben ik gewoon meteen vertrokkenn, kerel wou 5000 euro voor een geswapte coupe die, niet zo goed ging en volges mijn kameraad die mee was gaan kijken olie verbruikte


    Dan heeft hem iets aan de auto veranderd. Bij mijn testrit ging de auto super!
    Welke vtec blok verbruikt er nu geen olie? Maar dat is voor mij geen enkel probleem (cheap fix, voor mij dan toch ;) )
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor falz » vr 13 sep 2013, 09:06

    ik heb nog een EM1 in afbraak staan :D moeste iet nodig hebben :P

    EM1's zijn idd niet in België verkocht geweest, maar zijn wel in te voeren, RHD uit de UK of LHD uit Canada/USA..

    ik heb deze ook gezien, en heb 'm toch maar laten staan :) als ik mag vragen, hoeveel hebde nu uiteindelijk voor deze betaald ? (mag in PM) of als ge da ni wil zeggen maakt niet uit..

    ik heb speciaal een EM1 ingevoerd omdat in België rijden met een geswapt blok allemaal wel MOGENLIJK is, maar ge DIKKE DIKKE miserie krijgt als ge iet voor hebt.. alles is mogenlijk.. maar of het wel aan te raden is weet ik niet ;)

    en ivm welk vtec blok er geen olie verbruikt, den blok da in mijne EM1 zit :p swapke kopen ? :D

    *edit* oh en ivm met die Skunk2 uitlaat, die zal er onderuit moeten voor de keuring, heet idd geen papieren en e-keur en maakt zoiezo te veel lawaai voor de keuring hier. dus origineel steken is de boodschap..


    enneuh, ik ben gisteren nog naar de keuring voor verkoop geweest met ene, en die mannen hebben echt naar de motorcodes en alles gekeken, da was nu wel in orde bij deze, maar wa aant klappen geweest mee dieje kerel, en hij zelf had er al 3 mee nen honda gehad die geswapt waren en afgekeurd zijn :p
    Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
    nananananananana BATMAAAAANNNN !
    falz
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1393
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 08:29
    Woonplaats: Herentals / Beerse
    my honda: Civic EM1 VTi Coupé
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » za 14 sep 2013, 21:26

    falz schreef:ik heb nog een EM1 in afbraak staan :D moeste iet nodig hebben :P

    EM1's zijn idd niet in België verkocht geweest, maar zijn wel in te voeren, RHD uit de UK of LHD uit Canada/USA..

    ik heb deze ook gezien, en heb 'm toch maar laten staan :) als ik mag vragen, hoeveel hebde nu uiteindelijk voor deze betaald ? (mag in PM) of als ge da ni wil zeggen maakt niet uit..

    ik heb speciaal een EM1 ingevoerd omdat in België rijden met een geswapt blok allemaal wel MOGENLIJK is, maar ge DIKKE DIKKE miserie krijgt als ge iet voor hebt.. alles is mogenlijk.. maar of het wel aan te raden is weet ik niet ;)

    en ivm welk vtec blok er geen olie verbruikt, den blok da in mijne EM1 zit :p swapke kopen ? :D

    *edit* oh en ivm met die Skunk2 uitlaat, die zal er onderuit moeten voor de keuring, heet idd geen papieren en e-keur en maakt zoiezo te veel lawaai voor de keuring hier. dus origineel steken is de boodschap..


    enneuh, ik ben gisteren nog naar de keuring voor verkoop geweest met ene, en die mannen hebben echt naar de motorcodes en alles gekeken, da was nu wel in orde bij deze, maar wa aant klappen geweest mee dieje kerel, en hij zelf had er al 3 mee nen honda gehad die geswapt waren en afgekeurd zijn :p


    Kheb je een pm gestuurd
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » wo 18 dec 2019, 23:07

    Even een kleine service announcement, yes I know 6 jaar oude thread maar ik krijg na 6 JAAR nog steeds vragen over een motorswap keuren.
    Is het mogelijk? Ja
    Heb ik mijn door de keuring gekregen? Ja
    Ga ik zeggen hoe ik het heb geflikt? Nee

    Ik heb de coupe nog steeds, maar is nu uitgeschreven omdat ik 4 andere auto's heb waaronder een EG6.

    Maar AUB stoppen met mij te contacteren op social media :)
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten