zippo schreef:Zalig, een shuttle'ken zie je hier niet vaak en al zeker dit model niet
Merk je veel verschil in rijgedrag (sturen, optrekken, remmen, ..) tussen de originele banden en de 16" trouwens?
Uitlaatje is ook mooi enkel zie ik ze liever licht schuin naar boven ipv naar beneden gericht. Ziet er voor de rest wel zeer proper uit op de foto's voor zijn leeftijd
Bedankt voor je enthousiasme!
De 16 duimers zorgen uiteraard wel wat voor extra gewicht bij het aanzetten, bollen en stoppen aangezien er origineel maar 13 duimertjes opliggen. Gewoon iets meer in toeren jagen om te vertrekken dus
. Ook gaan hernemingen ietsje trager en ik merk ook wel dat de shuttle op de snelweg niet harder dan 150 wil (tenzij je 10km vrije baan hebt om uiteindelijk hogere snelheden te bereiken, haha!), terwijl ik met de originele wielen wel 160 a 170 kon. Al is het natuurlijk geen wagen om snelheidsrecords mee te zetten
.
Voordeel is wel dat hij nu was strakker op de baan ligt. De kas heeft nogaltijd veel bodyroll, maar je merkt dat hij steviger op de baan staat (215 breed) dus dat is wel fijn.
Met de tijd is het de bedoeling om hem wat te laten zakken, dus ofdat dan die 16 duimers nog gaan passen is de vraag..
Het uitlaatje had mss wat naar boven gericht mogen staan, maar dan moest de buis die van m'n middendemper komt ntrlk wat naar beneden op het einde om de einddemper naar boven te laten wijzen. Omdat ik niet weet waar we gaan uitkomen met de verlaging dus voor de zekerheid maar zo laten doen
grtzz