nog mensen die vanuit kanten limburg zouden willen komen zo snel mogelijk iets laten weten.
Atm zijn we 5-6tal auto's

$1 schreef:$2elaba,
Ik en Peter met de itr's zijn aant zien om af te spreken om op te rijden..
Als et Kinepolis Hasselt is wat je bedoelt , zullen we der zeker ook zijn als je wil..
Maar de HCB area zal niet voor mij zijn denk ik.. ben geselecteert voor de Integra area.
p.s: Kan iemand vant bestuur een HCB zonneband sticker meebrengen voor me? dan plek ik die daar wel erop
het lidgeld regel ik daar terplaatse dan ook
$1 schreef:$2$1 schreef:$2elaba,
Ik en Peter met de itr's zijn aant zien om af te spreken om op te rijden..
Als et Kinepolis Hasselt is wat je bedoelt , zullen we der zeker ook zijn als je wil..
Maar de HCB area zal niet voor mij zijn denk ik.. ben geselecteert voor de Integra area.
p.s: Kan iemand vant bestuur een HCB zonneband sticker meebrengen voor me? dan plek ik die daar wel erop
het lidgeld regel ik daar terplaatse dan ook
ja aan hasselt kinepolis
$1 schreef:$2s er nog plaats om bij HCB te staan? deze wil ik niet missen. Je kan enkel binnenstaan als club? Het is met een splinternieuwe CR-V dus ik kom niet in aanmerking voor de andere corners. Indien niet dan sta ik wel op de parking maar is fijner om op het event te staan. groeten jordi

$1 schreef:$2n waar drukt ge die kaart af?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2n waar drukt ge die kaart af?
Gemoest een aanvraag indienen via mail
$1 schreef:$2$1 schreef:$2s er nog plaats om bij HCB te staan? deze wil ik niet missen. Je kan enkel binnenstaan als club? Het is met een splinternieuwe CR-V dus ik kom niet in aanmerking voor de andere corners. Indien niet dan sta ik wel op de parking maar is fijner om op het event te staan. groeten jordi
als je de paddock kaart afprint mag je erbij staan op hcb plaats. Reken erop dat je nog 10€ inkom moet betale
Gr

$1 schreef:$2e auto is al gewassen en klaar voor zondag ^^ alleen jammer dat de fn2 momenteel een tijdje niet gaat rijden

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten