en dieje rode kweeni wat het was; nen ouwe engels wagen, die letterlijk tegen de grond plakte.
wat een lelijk gedrocht was dat :p

$1 schreef:$2n dieje rode kweeni wat het was; nen ouwe engels wagen, die letterlijk tegen de grond plakte.
wat een lelijk gedrocht was dat :p

) oftewel puur car audio gericht. Vond het dan ook jammer dat het standje van FCT zo klein was. Naar Race Wars komt ne mens ni voor woofers en versterkers te kopen denk ik zo...

$1 schreef:$2ie rode r34 gtr is Siegerd zijn nieuw bakske, zit hier niet opt forum, maar heeft die r34 in December gekocht in de UK
specs:
Resultaat van de dyno was :
466 bhp @ 8345 rpm
&
452 Nm @ 6037 rpm
- N1 motorblok
- 2x garret GT2860-5 turbo's
- Tomei metal head gasket
- N1 oil pump
- N1 water pump
- ARP extreme rod bolts
- Tomei baffle plate
- Os giken twin plate clutch
- HKS downpipe
- decat
- HKS silent Hi-power exhaust
en die ging echt smerig hardvoor "maar" 466pk te hebben.
@muts, ja ik wist ook ni hoe ge er uit zag ofzo :p en khad uwe nummer ni, had wel uw stukken bij
$1 schreef:$2Helaas veel marginaal tjoening gedoe gezien, zoals dien partner of wa wast ook da volledig standaard stond (inclusief wieldeksels en krassen) ma wel 2 mega woofers in zijne koffer had steken om me vol laweit de parking op te rijden... dingen stonden nog eens slecht afgesteld ook.
ja da was wel scheef
Ook gezien da voor een paar mannen de banden precies voor niet waren, geregeld gans de baan in witte rook verhullen... As ge ze zelf moet leggen van u preeke dan doe ik het liever wa rustiger
Dienen groenen Nissan (of wa wast ook) was daar ne krak in...
$1 schreef:$2n het opgaan zijn we aan caravaan van een twaalftal ford mustang shelby's met GB plakken tegen gekomen.
Spijtig dt we ze ni meer zijn tegengekomen om is te bzichtigen van dichtbij

$1 schreef:$2ie rode r34 gtr is Siegerd zijn nieuw bakske, zit hier niet opt forum, maar heeft die r34 in December gekocht in de UK
en die ging echt smerig hardvoor "maar" 466pk te hebben.
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten