de_mini schreef:
jaa, ieder zijn mening he
pas op, ieder merk heeft wel iets goe op zich,
moest ek het budget hebben en het kunnen zou ik wss ook wel ne golf 5 of golf 6 kopen als daily zenne
de_mini schreef:
jaa, ieder zijn mening he
de_mini schreef:Madmac schreef:Och, de jongen is stiekem gewoon effe tevreden met zijn VW. Ik reed op mijn 19de nog met een Camino, maar dat was wel een Honda !
et voilaaaaa, zo ist se op de moment heb ik ni echt te klage van men VW (buite de snelheid dan)! zou hem liever nog eventjes houde wa ni wilt zegge dak em ga houde tot ek verslete ben eh, ma op de moment, zal het gewoon de VW blijve
del_zot schreef:de_mini schreef:
jaa, ieder zijn mening he
pas op, ieder merk heeft wel iets goe op zich,
moest ek het budget hebben en het kunnen zou ik wss ook wel ne golf 5 of golf 6 kopen als daily zenne
wikkes schreef:
ik heb een eg3 (1300cc met carbu ) dus niet bepaalt een snelheidsduivel , maar heb ook een ep3 dus 2 l vtec rijd echt super fijn maar de vergeet ook niet dat elk paard moet drinken he
men men eg doe ik ngeveer 700 km met 1 tank met de ep 450 ongeveer
en met de stijgende benzine prijzen kan je daar best ok wel even naar kijken.
wat de turbo betreft laat de motor gewoon origineel steek tesnoods enkel een chip
tchonda schreef:chip op sdi is geen optie, egt povere vermogenwinst, heb zo is opgezocht, en om uit zo ne sdi iets uit te krijge, is turbo zo beetje de enige optie, gewoon nog bijna geen enkele die het geprobeert heeft, of toch allesinds gepubliceert heeft, want er is zo goe als niks van te vinde opt internet, had mischien gehoopt dat hier iemand daar meer over kon zegge
del_zot schreef:tchonda schreef:chip op sdi is geen optie, egt povere vermogenwinst, heb zo is opgezocht, en om uit zo ne sdi iets uit te krijge, is turbo zo beetje de enige optie, gewoon nog bijna geen enkele die het geprobeert heeft, of toch allesinds gepubliceert heeft, want er is zo goe als niks van te vinde opt internet, had mischien gehoopt dat hier iemand daar meer over kon zegge
open uitlaat, turbo, en front mounted intercooler en cda airbox
de_mini schreef:
een ope lijn onder ne diesel der effe ne kamion van make se
del_zot schreef:de_mini schreef:kijk, ik ben van de mening, ieder zen ding he, en uiteindelek, al het geld da ge ni opdoe, geeft ge aan de staat, dus spendeer ik et liever AAN MEN VW
x2 enkel spendeer ik het liever aan HONDA!!!!
de_mini schreef:en de golf laat mij weer in de steek, wou snel iets gaan eten voor dat we nieuwjaar gingen vieren en opeens druk ik gewoon plots ambriagepedaal zonder iets van weerstand tegen de bodem, snel met de hand terug omhooggetrokken kreeg ik hem nog maar half ingedrukt, schakelen ging dus ook bijna niet meer, 10min later, kan ambriage helemaal niet meer ingedrukt worden, dan maar door de verschuere weggetakeld gistere, iemand een idee wat er mankeert? ik heb een vermoede da het 1 van die koppelingscilinders is, maar zoveel weet ik er ook weer ni van
honda-integra schreef:de_mini schreef:en de golf laat mij weer in de steek, wou snel iets gaan eten voor dat we nieuwjaar gingen vieren en opeens druk ik gewoon plots ambriagepedaal zonder iets van weerstand tegen de bodem, snel met de hand terug omhooggetrokken kreeg ik hem nog maar half ingedrukt, schakelen ging dus ook bijna niet meer, 10min later, kan ambriage helemaal niet meer ingedrukt worden, dan maar door de verschuere weggetakeld gistere, iemand een idee wat er mankeert? ik heb een vermoede da het 1 van die koppelingscilinders is, maar zoveel weet ik er ook weer ni van
aan uwen uitleg te horen denk ik dat de koppelingspomp kapot is, of ergens een lek in die pomp zit. Ik had dat met mijn itr ook voor, al kon ik wel de laatste mm's van het induwen schakelen. Al de overige afstand had ik geen reactie meer op mijn koppeling.
honda-integra schreef:de_mini schreef:en de golf laat mij weer in de steek, wou snel iets gaan eten voor dat we nieuwjaar gingen vieren en opeens druk ik gewoon plots ambriagepedaal zonder iets van weerstand tegen de bodem, snel met de hand terug omhooggetrokken kreeg ik hem nog maar half ingedrukt, schakelen ging dus ook bijna niet meer, 10min later, kan ambriage helemaal niet meer ingedrukt worden, dan maar door de verschuere weggetakeld gistere, iemand een idee wat er mankeert? ik heb een vermoede da het 1 van die koppelingscilinders is, maar zoveel weet ik er ook weer ni van
aan uwen uitleg te horen denk ik dat de koppelingspomp kapot is, of ergens een lek in die pomp zit. Ik had dat met mijn itr ook voor, al kon ik wel de laatste mm's van het induwen schakelen. Al de overige afstand had ik geen reactie meer op mijn koppeling.
Keer terug naar Bezoekers (non-honda)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten