Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

Berichtdoor ThomasDW007 » za 25 aug 2012, 10:20

Hallo ;) ben op zoek naar 4 nieuwe banden voor de Work velgen.

Maat moet 195/45/15 zijn. Nu vraag ik me af, welk merk / leverancier is er betrouwbaar en toch goedkoop?
Ik had het liefst max 65 euro per band gegeven, zelfs minder als het kan.

Ik veronderstel ook dat elke band er min of meer hetzelfde uitziet (is bedoeld om op meetings te staan) gemonteerd? Tenzij er nog iets belangrijks is waarvan dak nie weet... :p

Welke zijn betrouwbaarst voor dat geld en gaan het langst mee? En waar vind ge die goedkoopst?

Alvast bedankt!

grtzzz :stupid: :tetten:
Afbeelding
Avatar gebruiker
ThomasDW007
HCB Veteraan
 
Berichten: 1656
Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
Woonplaats: Maldegem
my honda: Del Sol ESI
Advertenties:



  • Re: Prijs/kwaliteit 195/45 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 25 aug 2012, 10:42

    ThomasDW007 schreef:Hallo ;) ben op zoek naar 4 nieuwe banden voor de Work velgen.

    Maat moet 195/45/15 zijn. Nu vraag ik me af, welk merk / leverancier is er betrouwbaar en toch goedkoop?
    Ik had het liefst max 65 euro per band gegeven, zelfs minder als het kan.

    Ik veronderstel ook dat elke band er min of meer hetzelfde uitziet (is bedoeld om op meetings te staan) gemonteerd? Tenzij er nog iets belangrijks is waarvan dak nie weet... :p

    Welke zijn betrouwbaarst voor dat geld en gaan het langst mee? En waar vind ge die goedkoopst?

    Alvast bedankt!

    grtzzz :stupid: :tetten:

    er zijn heel veel banden voor 65 euro... maar of de veiligheid even goed is is een andere vraag makker.. :)
    als ik van u was zou ik ietsje meer spenden aan banden want das echt levensgevaarlijk met slechte banden rijden.. ze zijn goedkoop maar dat heeft ook een reden natuurlijk he..
    mss eens kijken voor Falken banden? zijn "redelijk" goed en niet zoooo duur.. :)

    Edit: oei ik zie nu pas dat je een 15" hebt.. dan is da al een heel stuk goedkoper.. :D

    Dit zijn de banden die ik heb, FALKEN ZIEX ZE-912(redelijk betrouwbare banden ;) ) http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=87325968.122.14261&typ=R-152543&ranzahl=4&Breite=195&Herst=Falken&Quer=45&Felge=15&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=122&sowigan=So
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor ThomasDW007 » za 25 aug 2012, 10:44

    La Diablo Verda schreef:
    ThomasDW007 schreef:Hallo ;) ben op zoek naar 4 nieuwe banden voor de Work velgen.

    Maat moet 195/45/15 zijn. Nu vraag ik me af, welk merk / leverancier is er betrouwbaar en toch goedkoop?
    Ik had het liefst max 65 euro per band gegeven, zelfs minder als het kan.

    Ik veronderstel ook dat elke band er min of meer hetzelfde uitziet (is bedoeld om op meetings te staan) gemonteerd? Tenzij er nog iets belangrijks is waarvan dak nie weet... :p

    Welke zijn betrouwbaarst voor dat geld en gaan het langst mee? En waar vind ge die goedkoopst?

    Alvast bedankt!

    grtzzz :stupid: :tetten:

    er zijn heel veel banden voor 65 euro... maar of de veiligheid even goed is is een andere vraag makker.. :)
    als ik van u was zou ik ietsje meer spenden aan banden want das echt levensgevaarlijk met slechte banden rijden.. ze zijn goedkoop maar dat heeft ook een reden natuurlijk he..
    mss eens kijken voor Falken banden? zijn "redelijk" goed en niet zoooo duur.. :)

    Edit: oei ik zie nu pas dat je een 15" hebt.. dan is da al een heel stuk goedkoper.. :D

    Dit zijn de banden die ik heb, FALKEN ZIEX ZE-912(redelijk betrouwbare banden ;) ) http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=87325968.122.14261&typ=R-152543&ranzahl=4&Breite=195&Herst=Falken&Quer=45&Felge=15&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=122&sowigan=So


    Zalig makker bedankt!! 67 Euro is nog goed te doen! ;) Hier bij de bandencentrale was et 86 euro / band voor een merk dat ik nie eens kende... En Falken heeft inderdaad een goede reputatie ;)

    super, thx!
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ThomasDW007
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1656
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: Del Sol ESI
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 25 aug 2012, 10:46

    ik heb die via deze site besteld en had ze al na 4 dagen :o

    dus de site is betrouwbaar hoor... en ja idd das ongeveer da prijsklasse da ge vroeg en het is idd Falken. ;)

    Falken is goed hoor,enneuh graag gedaan. ;)
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor Nasty » za 25 aug 2012, 11:23

    La Diablo Verda schreef:ik heb die via deze site besteld en had ze al na 4 dagen :o

    dus de site is betrouwbaar hoor... en ja idd das ongeveer da prijsklasse da ge vroeg en het is idd Falken. ;)

    Falken is goed hoor,enneuh graag gedaan. ;)


    is idd een goeie site, ook al fijne ervaringen mee. Maar waar laat jij ze dan opleggen?

    Voor 15" zijn ze nog redelijk betaalbaar, maar als je eenmaal overstapt op 16" merk je t prijsverschil wel serieus :shock:
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor ThomasDW007 » za 25 aug 2012, 11:25

    'k ga ze laten opleggen hier in bandencentrale Stevens, een goed gereputeerd bedrijf dat ervaring heeft met tuners :)

    Ze steken ook verlagingskits, trekken banden, lijnen uit, ... :goed:
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ThomasDW007
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1656
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: Del Sol ESI
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor Nasty » za 25 aug 2012, 11:32

    ThomasDW007 schreef:'k ga ze laten opleggen hier in bandencentrale Stevens, een goed gereputeerd bedrijf dat ervaring heeft met tuners :)

    Ze steken ook verlagingskits, trekken banden, lijnen uit, ... :goed:


    spijtig da da zo ver ligt :(
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor Goosse » za 25 aug 2012, 11:38

    ik gebruik tegenwoordig altijd deze site

    http://www.camskill.co.uk/m53b0s92p0/Ca ... _195_45R15

    soms zijn ze goedkoper dan pneusonline.be, soms niet.

    qua goedkopere merken zou ik idd kijken naar Toyo, Falken en Hankook
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor JDM-EG6 » za 25 aug 2012, 11:42

    ik haal mn banden altijd bij camskill, snelle levering ook, zo'n 3 a 4 dagen en ze staan voor je deur :goed:
    '96 Midnight Purple Nissan Skyline GTR R33
    JDM-EG6
    D14 Poster
     
    Berichten: 73
    Geregistreerd: vr 06 aug 2010, 16:58
    my honda: EG6
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor Freddy Moerkens » wo 18 sep 2013, 16:37

    Als je op zoek bent naar goedkope banden moet je deze site ook maar eens checken: http://www.tirendo.be/ . Ik heb eens een paar modellen vergeleken en is nog net iets goedkoper soms. Heb ze zelf nog niet besteld maar denk dat ik dat daar ga doen voor deze winter. Weet alleen nog niet helemaal de welke ik ga nemen, ik hoor vaak dat Nokian wel een goed merk is voor winterbanden. Iemand hier al ervaring mee?
    Freddy Moerkens
    Dax rookie
     
    Berichten: 9
    Geregistreerd: ma 09 sep 2013, 14:55
    my honda: Accord
    Advertenties:

    Re: Prijs/kwaliteit 195/45/15 banden merk + waar kopen?

    Berichtdoor Goosse » wo 18 sep 2013, 22:09

    ik heb toevallig nog TOYO T1R liggen in 195/45R15 met nog iets van een 6mm profiel. Als je interesse hebt, mag je altijd pm'en voor de prijs.

    edit: lol, net gezien dat dit een heel oude post was :oops:
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:


    Keer terug naar Onderstel

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten