rubbers ophanging

rubbers ophanging

Berichtdoor Green eg htch » di 18 mei 2010, 14:04

Hoi mensen aangezien ik dringend men rubbers moet gaan vervangen , vroeg ik mij af wat de beste beste keuze is OEM of aftermarket rubbers. Tgaat vooral om die grote in de trailingarm achteraan en die in de draagarmen.

Alvast bedankt ;)
Green eg htch
B16 Poster
 
Berichten: 331
Geregistreerd: do 25 maart 2010, 17:01
my honda: EG4
Advertenties:



  • Re: rubbers ophanging

    Berichtdoor Solke » di 18 mei 2010, 14:16

    Green eg htch schreef:Hoi mensen aangezien ik dringend men rubbers moet gaan vervangen , vroeg ik mij af wat de beste beste keuze is OEM of aftermarket rubbers. Tgaat vooral om die grote in de trailingarm achteraan en die in de draagarmen.

    Alvast bedankt ;)


    De grote in de trailegarm heb ik bij AVB gekocht, eentje van Mugen.
    Deze zijn iets stijver dan de originele wat voor betere wegligging zou moeten zorgen.
    De rest heb ik vervangen door de originele.
    Of je het verschil in gewoon straat gebruikt echt merkt? Ik vermoed van niet tenzij je extreem bochten werk gaat doen misschien.

    grts
    Solke
    Avatar gebruiker
    Solke
    D16 Poster
     
    Berichten: 168
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 18:59
    my honda: S2000
    Advertenties:

    Re: rubbers ophanging

    Berichtdoor Green eg htch » di 18 mei 2010, 14:41

    Solke schreef:
    Green eg htch schreef:Hoi mensen aangezien ik dringend men rubbers moet gaan vervangen , vroeg ik mij af wat de beste beste keuze is OEM of aftermarket rubbers. Tgaat vooral om die grote in de trailingarm achteraan en die in de draagarmen.

    Alvast bedankt ;)


    De grote in de trailegarm heb ik bij AVB gekocht, eentje van Mugen.
    Deze zijn iets stijver dan de originele wat voor betere wegligging zou moeten zorgen.
    De rest heb ik vervangen door de originele.
    Of je het verschil in gewoon straat gebruikt echt merkt? Ik vermoed van niet tenzij je extreem bochten werk gaat doen misschien.

    grts
    Solke



    Ja wegliging zal er wel beter op zijn, maar denk dat de OEM rubbers ook al voldoen, zelfs met verlaging.. Mss dat de levensduur iets korter is
    Green eg htch
    B16 Poster
     
    Berichten: 331
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 17:01
    my honda: EG4
    Advertenties:

    Re: rubbers ophanging

    Berichtdoor Gunther » di 18 mei 2010, 17:28

    Green eg htch schreef:Ja wegliging zal er wel beter op zijn, maar denk dat de OEM rubbers ook al voldoen, zelfs met verlaging.. Mss dat de levensduur iets korter is


    Bedoel je dan dat de levensduur van de OEM rubbers korter is? Ik had net het tegenovergestelde gelezen van mensen die PU rubbers hadden gestoken. Deze slijten sneller dan de OEM'ers.
    Organisation is the key to reassembly
    Avatar gebruiker
    Gunther
    H23 Poster
     
    Berichten: 728
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 23:34
    my honda: EG6
    Advertenties:

    Re: rubbers ophanging

    Berichtdoor Green eg htch » di 18 mei 2010, 18:08

    Ahja ik dacht idd dat OEM minder lang meeging, maar heb juist eens geleze op cch en die zegge ook dat PU minder lang meegaat. Dus maar voor OEM gaan e ;)
    Green eg htch
    B16 Poster
     
    Berichten: 331
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 17:01
    my honda: EG4
    Advertenties:


    Keer terug naar Onderstel

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten