Banden

Banden

Berichtdoor Sinister » ma 01 jul 2013, 13:08

Tijd geleden is beginnen opzoeken naar de juiste band voor mijne EP3 zonder dat ik semi slicks moet kopen.
Blijkt nu dat er een website voor bestaat: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyres_For/ ... Type-R.htm

Hier zie je dat de Japanse merken helemaal niet zo goed scoren als de Duitse en Franse zelfs niet voor onze wagens, ook al denken jullie mss van wel :)

Ik ga nu een set contisport 5 bestellen voor eens te proberen, betaalbaar en zelfs beter in grip dan de meeste semis blijkbaar.
Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Sinister
HCB Veteraan
 
Berichten: 1057
Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
Advertenties:



  • Re: Banden

    Berichtdoor punanied9 » ma 01 jul 2013, 14:13

    ik zit met hetzelfde dilema met men ep3, semi's slijten niet normaal hard en wil een band die direct gript koud of warm.

    rijd nu al een tijdje met 195 maar zou eventueel overschakelen op 205 op mijn 16ers
    Avatar gebruiker
    punanied9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1787
    Geregistreerd: do 23 sep 2010, 09:47
    Advertenties:

    Re: Banden

    Berichtdoor Tommy_civic » di 09 jul 2013, 18:23

    Als banden monteur, zouw ik persoonlijk gaan voor een Toyo of Falken of Yokohama, maar natuurlijk moet je naar de duurde versies gaan om Zeer goed resultaat te hebben omdat de japanse banden ook graag is een goedkopere kut band maken, jammer genoeg, dus als je niet de duur wilt en toch goed wilt zouw ik Pzero Nero GT voorstellen, die heb ik nu x4 195/45/16 en daar ben IK ZEEER tevreden van heb er op hondafest het Course je gedaan en toch wel derde geworden met een orginele auto, die banden plakken echt aan de baan, of een Kuhmo is ook altijd niet slecht, zeg me is jullie budget en dat kan all veel helpen met de keuze op jullie banden
    Tommy_civic
    Camino user
     
    Berichten: 26
    Geregistreerd: zo 09 dec 2012, 23:40
    my honda: Civic ProCar 1.4
    Advertenties:

    Re: Banden

    Berichtdoor Sinister » di 09 jul 2013, 20:03

    Heb je die website al bezien?
    Ik kan me moeilijk voorstellen dat al die mensen aan het zeveren zijn over Duitse en Franse banden dan.
    De dure Japanse staan er ook tussen, allemaal lager in score dan de Duitsers.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:


    Keer terug naar Onderstel

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten