velgen ep3 goed of niet?

Re: velgen ep3 goed of niet?

Berichtdoor V-tje integra » ma 17 jun 2013, 19:34

man das nie waar jong! als ge die bij ne goeie binne steekt is da minsten even goe of zelf beter dan oem! en idd daa kost nie zot veel! een vriend van me doet da op zen wek zandstrallen en poederlakken 45 euro de velg... en tis super kwaliteit! ze nie anders of ramen etc te lakken!
V-tje integra
K24 Poster
 
Berichten: 962
Geregistreerd: do 25 maart 2010, 17:59
Woonplaats: Landegem
my honda: DC2 & EJ9
Advertenties:



  • Re: velgen ep3 goed of niet?

    Berichtdoor ep3_type-r » ma 17 jun 2013, 20:17

    V-tje integra schreef:man das nie waar jong! als ge die bij ne goeie binne steekt is da minsten even goe of zelf beter dan oem! en idd daa kost nie zot veel! een vriend van me doet da op zen wek zandstrallen en poederlakken 45 euro de velg... en tis super kwaliteit! ze nie anders of ramen etc te lakken!



    als je zou kunnen kiezen tussen originele velgen in perfecte staat of gelakte, welke ga je nemen? lakken zal wel goedkoper zijn maar toch liever iets meer uit te geven voor velgen die gewoon zo uit de fabriek gerold zijn,ieder zen ding natuurlijk,en dan kan ik die er nu opzitten ook nog gebruiken voor de winter :idea:
    you can turbo a VTEC but not VTEC a turbo :p
    ep3_type-r
    D16 Poster
     
    Berichten: 162
    Geregistreerd: do 16 mei 2013, 19:35
    my honda: ep3 type r
    Advertenties:

    Re: velgen ep3 goed of niet?

    Berichtdoor Bubbels** » ma 17 jun 2013, 20:22

    ep3_type-r schreef:
    V-tje integra schreef:man das nie waar jong! als ge die bij ne goeie binne steekt is da minsten even goe of zelf beter dan oem! en idd daa kost nie zot veel! een vriend van me doet da op zen wek zandstrallen en poederlakken 45 euro de velg... en tis super kwaliteit! ze nie anders of ramen etc te lakken!



    als je zou kunnen kiezen tussen originele velgen in perfecte staat of gelakte, welke ga je nemen? lakken zal wel goedkoper zijn maar toch liever iets meer uit te geven voor velgen die gewoon zo uit de fabriek gerold zijn,ieder zen ding natuurlijk,en dan kan ik die er nu opzitten ook nog gebruiken voor de winter :idea:


    Ik heb de Wedssports ook in perfecte staat gekocht, hadden nog niet meer dan 200m gelopen en dat was er ook aan te zien.
    Toch gaan ze volgend jaar in een ander kleur...

    Een gebruikte velg die gepoederlakt wordt is zéker even goed en mooi als een nieuwe velg. Toch als je het bij een treffelijk bedrijf laat doen.
    Je kan dan idd de type R velgen gebruiken voor de winter, maar dan is het probleem dat iedereen je nakijkt door flashy velgen natuurlijk niet opgelost...
    Avatar gebruiker
    Bubbels**
    D17 Poster
     
    Berichten: 224
    Geregistreerd: zo 20 jan 2013, 04:58
    my honda: Civic Type-R EP3
    Advertenties:

    Re: velgen ep3 goed of niet?

    Berichtdoor who_carez » ma 17 jun 2013, 20:35

    Gewoon deftig doen of helemaal ni. Ge gaat toch ni me nen ep3 rond knotsen me een of andere low budget velg omdat ge uw groene ni knap vind? Doe dan ne motorische mod minder en investeer in deftige, lichte velgen met en goeie band op. Is in mijn ogen een pak belangrijker dan 5pk extra. Ni vergeten. Velgen zijn ongeveerde massa dus enorm belangrijk voor ne performance auto als nen ep3 en uw banden zijn de enigste verbinding met de straat. Als ge liever 5pk meer hebt dan nen deftige velg/band dan hebt ge iets nog ni helemaal goed begrepen denk ik :)
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1330
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: velgen ep3 goed of niet?

    Berichtdoor punanied9 » ma 17 jun 2013, 21:28

    en 195 banden ipv 205 wil ook wel eens helpen als je veel sprint.. ;)
    Avatar gebruiker
    punanied9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1787
    Geregistreerd: do 23 sep 2010, 09:47
    Advertenties:

    Re: velgen ep3 goed of niet?

    Berichtdoor ep3_type-r » ma 17 jun 2013, 22:52

    who_carez schreef:Gewoon deftig doen of helemaal ni. Ge gaat toch ni me nen ep3 rond knotsen me een of andere low budget velg omdat ge uw groene ni knap vind? Doe dan ne motorische mod minder en investeer in deftige, lichte velgen met en goeie band op. Is in mijn ogen een pak belangrijker dan 5pk extra. Ni vergeten. Velgen zijn ongeveerde massa dus enorm belangrijk voor ne performance auto als nen ep3 en uw banden zijn de enigste verbinding met de straat. Als ge liever 5pk meer hebt dan nen deftige velg/band dan hebt ge iets nog ni helemaal goed begrepen denk ik :)


    ik heb hier al eens vertelt dat ik in elk geval deftige banden wil, anders zou ik die kumo's die er nu opzitten oplaten he :zot: ne band moet idd goed zijn
    en al zeker als je vaak sprint. kijk mijn vraag was als deze "low budjet" velgen te doen zijn qua sterkte want daar heb ik serieus men twijfels over, en die dat ik hier poste was eerder als voorbeeld bedoeld,niet dat ik die direct wil kopen ;) liefste zie ik de cupvelgen graag van brock, maar heb me al scheel gezocht en vind er gene :dom: de velg mag gerust meer kosten of die van op foto maar ga er dan ook geen 1500euro uitgeven snapte.

    @bubbels idd dan zou ik met het proleem zitten met dat gay kleur, maar die zou ik dan WEL willen herlakken of zelfs gewoon met de spuitbus enkel voor de winter!

    dus tis t'1 of t' ander ofwel originele propere ep3 velgen, ofwel een mooie cup velg. met een kleine voorkeur naar de originele.
    you can turbo a VTEC but not VTEC a turbo :p
    ep3_type-r
    D16 Poster
     
    Berichten: 162
    Geregistreerd: do 16 mei 2013, 19:35
    my honda: ep3 type r
    Advertenties:

    Re: velgen ep3 goed of niet?

    Berichtdoor ep3_type-r » ma 17 jun 2013, 22:53

    punanied9 schreef:en 195 banden ipv 205 wil ook wel eens helpen als je veel sprint.. ;)


    ja die gouden van u eh :mrgreen: lol
    you can turbo a VTEC but not VTEC a turbo :p
    ep3_type-r
    D16 Poster
     
    Berichten: 162
    Geregistreerd: do 16 mei 2013, 19:35
    my honda: ep3 type r
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Onderstel

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten