Trillen EP3

Re: Trillen EP3

Berichtdoor Bubbels** » ma 27 mei 2013, 20:03

VRX schreef:Nieuwe banden? Is daar nie iets van "garantie" op ofzo? Dit is toch een productiefout dan?


We hebben dat al opgezocht en blijkbaar is daar niets van garantie op. Zelfs als je toevallig 4 nieuwe banden met productiefout hebt kun je niets doen.
Behalve 4 nieuwe kopen natuurlijk...

De banden zaten wel al op de velgen toen we ze kochten, maar ze hadden nog niet gelopen.
Ze waren gewoon eens gepast door de vorige eigenaar maar hadden nog geen kilometers gedaan. En dat kon je ook wel duidelijk zien :)
Avatar gebruiker
Bubbels**
D17 Poster
 
Berichten: 224
Geregistreerd: zo 20 jan 2013, 04:58
my honda: Civic Type-R EP3
Advertenties:



  • Re: Trillen EP3

    Berichtdoor Jdm_Whore » ma 27 mei 2013, 22:41

    Wtf? Da kan toch onmogelijk waar zijn?

    Stel, als Krefel zijnde verkoop ik u ne microgolf verkoop die nie werkt.. "Pech, koop u maar opnieuw ene" :zot:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: Trillen EP3

    Berichtdoor VRX » ma 27 mei 2013, 23:41

    Der is toch een belgische (of europese, ben nie helemaal zeker) wet die stelt dat op elk goed, nieuw zijnde, verkocht door een handelaar, garantie moet zijn?!
    Ik zou eventueel toch testaankoop eens contacteren dan ofzo...voor deftige banden gaat het toch al om een serieus bedrag
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Trillen EP3

    Berichtdoor Gunther » di 28 mei 2013, 17:12

    VRX schreef:Der is toch een belgische (of europese, ben nie helemaal zeker) wet die stelt dat op elk goed, nieuw zijnde, verkocht door een handelaar, garantie moet zijn?!
    Ik zou eventueel toch testaankoop eens contacteren dan ofzo...voor deftige banden gaat het toch al om een serieus bedrag


    Ik betwijfel of ze op garantie kunnen rekenen daar de band reeds gemonteerd / gedemonteerd / gemonteerd is.
    Ik weet niet over welke maat van band op welke maat van velg (heb het niet gedetailleerd gelezen) het hier gaat.
    Maar op 'spannende' banden kunt ge redelijk wat schade aanrichten bij het wringen tijdens (de)montage.

    Ongeacht of er schade aangericht is tijdens het (de)monteren is het zoiets waarachter ze zich kunnen wegsteken ;).
    Organisation is the key to reassembly
    Avatar gebruiker
    Gunther
    H23 Poster
     
    Berichten: 728
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 23:34
    my honda: EG6
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Onderstel

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten