Who carez EP3 30th anniversary

Re: Who carez Vti swift

Berichtdoor falken » wo 02 nov 2011, 21:22

da ding ga heel goed ;) heb effe zien optrekken toen me de dockx zotkes :goed:
Afbeelding
Avatar gebruiker
falken
B18 Poster
 
Berichten: 412
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:44
Woonplaats: Japan
my honda: cl7
Advertenties:



  • Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor who_carez » wo 02 nov 2011, 21:32

    falken schreef:da ding ga heel goed ;) heb effe zien optrekken toen me de dockx zotkes :goed:


    Juist, der stond nog een troepje honda's te wachten voor het rood licht toen wij voor de brug moeste wachte :)

    De motorblok is dus gereserveerd en gaat der binnekort uit :goed: En dan volgende zomer hopelijk met vers geweld :mrgreen:
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1323
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor del_zot » wo 02 nov 2011, 21:37

    who_carez schreef:
    falken schreef:da ding ga heel goed ;) heb effe zien optrekken toen me de dockx zotkes :goed:


    Juist, der stond nog een troepje honda's te wachten voor het rood licht toen wij voor de brug moeste wachte :)

    De motorblok is dus gereserveerd en gaat der binnekort uit :goed: En dan volgende zomer hopelijk met vers geweld :mrgreen:


    gereserveerd voor yours truly met veel mooie plannen
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor honda-integra » wo 02 nov 2011, 21:41

    k kan er nog altijd ni aan doen, maar t blijft me tegenvallen. Het lijkt wel snel, maar niet zo snel als ik zou verwachten. Zelfs ondanks da nieuw filmke. En als er hier in deze topic wordt gezegd dat hij me zijne swiffer probs heeft om de EK9 van Falz te volgen (die als ik het goed las, vol met volk zat) dan kan ik daaruit opmaken dat hij de concurrentie met bv pug 206 xs, of ne bmw 320i mss nog wel aankan, maar dat 325i of DC2 toch wel te hoog gegrepen is. MAAR, het kan ook zijn dat ik mij vergis hé wie_geefterom :D In ieder geval vind ik het een gewaagd concept om een hondablokske met redelijk wa power in een blikken doos op wielen gelijk ne swift te steken. Aangezien swiftjes bekend staan voor baanligging gelijk ne kruiwagen me platte tube en dat vele "bodyparts" van plaatmetaal zijn, vind ik het straf. Ge zegt zelf: nen auto is pas snel genoeg als ge 's morgens schrik hebt om in te stappen, awel man ik zou 's morgens ook schrik hebben om in uwen auto te kruipen. Ni alleen omda ik bijna 2m ben, maar ook omdat ik weet dat als je met zo'n speelgoed een "doefke" doet dat het dan zo goed als direct R.I.P. is.

    Maar zoals iedereen weet kunt ge met een vw polo 1.2 zelfs nen bmw M3 pakken :lol: . Want niet iedereen heeft het "talent" gekregen om goed te kunnen vertrekken ;-)
    Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    honda-integra
    H22 Poster
     
    Berichten: 626
    Geregistreerd: ma 08 nov 2010, 18:39
    my honda: integra
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor honda-integra » wo 02 nov 2011, 21:42

    gereserveerd voor yours truly met veel mooie plannen[/quote]

    epic fail... :no:
    Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    honda-integra
    H22 Poster
     
    Berichten: 626
    Geregistreerd: ma 08 nov 2010, 18:39
    my honda: integra
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor del_zot » wo 02 nov 2011, 21:46

    honda-integra schreef:gereserveerd voor yours truly met veel mooie plannen


    epic fail... :no:[/quote]
    en voorwa is da ne fail?
    komaan laat de kritiek is komen, maar bevuil who carez zen topic ni, stuur een pm ;)
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor jaantje-crx » wo 02 nov 2011, 21:47

    hé wie_geefterom In ieder geval vind ik het een gewaagd concept om een hondablokske met redelijk wa power in een blikken doos op wielen gelijk ne swift te steken. Aangezien swiftjes bekend staan voor baanligging gelijk ne kruiwagen me platte tube en dat vele "bodyparts" van plaatmetaal zijn, vind ik het straf. Ge zegt zelf: nen auto is pas snel genoeg als ge 's morgens schrik hebt om in te stappen, awel man ik zou 's morgens ook schrik hebben om in uwen auto te kruipen. Ni alleen omda ik bijna 2m ben, maar ook omdat ik weet dat als je met zo'n speelgoed een "doefke" doet dat het dan zo goed als direct R.I.P. is.

    Maar zoals iedereen weet kunt ge met een vw polo 1.2 zelfs nen bmw M3 pakken . Want niet iedereen heeft het "talent" gekregen om goed te kunnen vertrekken


    amen :lol:
    de vergelijking van nen vw polo 1.2 en nen m3 is wel wat overdreven,maar ik snap wat ge bedoelt
    Afbeelding

    i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
    Avatar gebruiker
    jaantje-crx
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1687
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
    Woonplaats: vlimmeren
    my honda: CRX ED9
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor honda-integra » wo 02 nov 2011, 21:48

    del_zot schreef:
    honda-integra schreef:gereserveerd voor yours truly met veel mooie plannen


    epic fail... :no:

    en voorwa is da ne fail?
    komaan laat de kritiek is komen, maar bevuil who carez zen topic ni, stuur een pm ;)[/quote]

    ik heb geen kritiek. Ik hoop gewoon dat je portemonnee aankan wat je hersenen willen verwezenlijken...
    Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    honda-integra
    H22 Poster
     
    Berichten: 626
    Geregistreerd: ma 08 nov 2010, 18:39
    my honda: integra
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor honda-integra » wo 02 nov 2011, 21:49

    jaantje-crx schreef:hé wie_geefterom In ieder geval vind ik het een gewaagd concept om een hondablokske met redelijk wa power in een blikken doos op wielen gelijk ne swift te steken. Aangezien swiftjes bekend staan voor baanligging gelijk ne kruiwagen me platte tube en dat vele "bodyparts" van plaatmetaal zijn, vind ik het straf. Ge zegt zelf: nen auto is pas snel genoeg als ge 's morgens schrik hebt om in te stappen, awel man ik zou 's morgens ook schrik hebben om in uwen auto te kruipen. Ni alleen omda ik bijna 2m ben, maar ook omdat ik weet dat als je met zo'n speelgoed een "doefke" doet dat het dan zo goed als direct R.I.P. is.

    Maar zoals iedereen weet kunt ge met een vw polo 1.2 zelfs nen bmw M3 pakken . Want niet iedereen heeft het "talent" gekregen om goed te kunnen vertrekken


    amen :lol:
    de vergelijking van nen vw polo 1.2 en nen m3 is wel wat overdreven,maar ik snap wat ge bedoelt



    :D, het vertrekken is alles bij een sprintje hé. Als ge da ni kunt moogde al me nen serieuze wagen afkomen :D
    Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    honda-integra
    H22 Poster
     
    Berichten: 626
    Geregistreerd: ma 08 nov 2010, 18:39
    my honda: integra
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor jaantje-crx » wo 02 nov 2011, 21:50

    honda-integra schreef:
    jaantje-crx schreef:hé wie_geefterom In ieder geval vind ik het een gewaagd concept om een hondablokske met redelijk wa power in een blikken doos op wielen gelijk ne swift te steken. Aangezien swiftjes bekend staan voor baanligging gelijk ne kruiwagen me platte tube en dat vele "bodyparts" van plaatmetaal zijn, vind ik het straf. Ge zegt zelf: nen auto is pas snel genoeg als ge 's morgens schrik hebt om in te stappen, awel man ik zou 's morgens ook schrik hebben om in uwen auto te kruipen. Ni alleen omda ik bijna 2m ben, maar ook omdat ik weet dat als je met zo'n speelgoed een "doefke" doet dat het dan zo goed als direct R.I.P. is.

    Maar zoals iedereen weet kunt ge met een vw polo 1.2 zelfs nen bmw M3 pakken . Want niet iedereen heeft het "talent" gekregen om goed te kunnen vertrekken


    amen :lol:
    de vergelijking van nen vw polo 1.2 en nen m3 is wel wat overdreven,maar ik snap wat ge bedoelt



    :D, het vertrekken is alles bij een sprintje hé. Als ge da ni kunt moogde al me nen serieuze wagen afkomen :D


    sprintjes???? :denk: was da?? :mrgreen: daar ken ik nu eens niks van :lol: :har:
    Laatst bijgewerkt door jaantje-crx op wo 02 nov 2011, 21:52, in totaal 1 keer bewerkt.
    Afbeelding

    i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
    Avatar gebruiker
    jaantje-crx
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1687
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
    Woonplaats: vlimmeren
    my honda: CRX ED9
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor del_zot » wo 02 nov 2011, 21:51

    [quote="honda-integra]
    ik heb geen kritiek. Ik hoop gewoon dat je portemonnee aankan wat je hersenen willen verwezenlijken...[/quote]

    ist aan u om te beoordelen wat iemand financieel wel of ni aankan?
    denk et ni he, dus als ek van u was zou ek die achterlijke commentaar maar voor u houden ;)
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor honda-integra » wo 02 nov 2011, 21:52

    lol jaantje, we zijn den tim zijn topic hier aan t verneuken hé :D :ontopic: :har:
    Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    honda-integra
    H22 Poster
     
    Berichten: 626
    Geregistreerd: ma 08 nov 2010, 18:39
    my honda: integra
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor jaantje-crx » wo 02 nov 2011, 21:53

    ik mag da :mrgreen: :har: :lol:
    Afbeelding

    i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
    Avatar gebruiker
    jaantje-crx
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1687
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
    Woonplaats: vlimmeren
    my honda: CRX ED9
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor honda-integra » wo 02 nov 2011, 21:55

    del_zot schreef:[quote="honda-integra]
    ik heb geen kritiek. Ik hoop gewoon dat je portemonnee aankan wat je hersenen willen verwezenlijken...[/quote]

    ist aan u om te beoordelen wat iemand financieel wel of ni aankan?
    denk et ni he, dus als ek van u was zou ek die achterlijke commentaar maar voor u houden ;)[/quote][/quote]



    ik geef geen achterlijke commentaar. Maar je krijgt wat je vraagt he man. Niet iedereen denkt zoals jij, godzijdank daarvoor, dus niet iedereen deelt jouw mening. Ik vind het gewoon héél eigenaardig dat je hier al ettelijke malen vanalles verkondigd, zonder ook maar 1 ding hiervan waar te maken. Eerst ging je de sol wegdoen en de eg kopen, dan ging je een sol in UK halen, dan ging je de sol van sep van loo kopen, tja, wat moet een mens dan nog geloven...

    as a wise man once said "Pics, or it didn't happen" :D
    Life is fast, but VTEC makes it faster. Live life to the redline. TYPE-R

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    honda-integra
    H22 Poster
     
    Berichten: 626
    Geregistreerd: ma 08 nov 2010, 18:39
    my honda: integra
    Advertenties:

    Re: Who carez Vti swift

    Berichtdoor del_zot » wo 02 nov 2011, 21:56

    honda-integra schreef:
    del_zot schreef:[quote="honda-integra]
    ik heb geen kritiek. Ik hoop gewoon dat je portemonnee aankan wat je hersenen willen verwezenlijken...[/quote]

    ist aan u om te beoordelen wat iemand financieel wel of ni aankan?
    denk et ni he, dus als ek van u was zou ek die achterlijke commentaar maar voor u houden ;)[/quote][/quote][/quote]


    ik geef geen achterlijke commentaar. Maar je krijgt wat je vraagt he man. Niet iedereen denkt zoals jij, godzijdank daarvoor, dus niet iedereen deelt jouw mening. Ik vind het gewoon héél eigenaardig dat je hier al ettelijke malen vanalles verkondigd, zonder ook maar 1 ding hiervan waar te maken. Eerst ging je de sol wegdoen en de eg kopen, dan ging je een sol in UK halen, dan ging je de sol van sep van loo kopen, tja, wat moet een mens dan nog geloven...

    as a wise man once said "Pics, or it didn't happen" :D[/quote]


    life's what happens when you're too busy making other plans,
    en voor zover ik weet, HEB ik een eg voor de deur staan ;)
    en ik wou de sol weg doen ja, maar mijn vriendin heeft me gezegd, hou em bij, zet em opzij, maak em op, en kijk da ben ik ook aant doen
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten