Hallo ik ben matsuchi-san ,Vroeger hier gekend als Matti
Ik rij met een crx del solleke,paar fotokes van int begin.Toen stond hem nog vrij standaard,met uitzondering van Supersprint header,en SRS CATBACK
Dan na een paar maand lexuslichten gekocht,en een zonneband en velgen16”TSW catalunya ,en een verlagingssetje KONI -5Cm
De lexuslichten hebben het maar een week of 3 overleefd,was ze al beu gezien
En dan eindelijk bodykit gevonden en gemonteerd,kwas altijd al zot van de S2000 style voorbumper,dus hupla deze erop samen met zijlijsten en een achterbumper en een ms design spoiler,paar piccie’s
[/URL
Dan paar meetings gedaan,maar man man,het verstand komt met de jaren zeggen ze ,dus ikke in de winter van 2008-2009 terug begonnen aan veranderingen,effe een lijstje
NNOMO rear bumper van pakfeifer
TYPE R style frontlip in samenwerking met de originele voorbumper
dichte nummerplaatuitsparing
black clear foglights
black clear headlights
KONIG daylite matt black with yellow lip 15"
Een weitec schroefsetje
Een dubbele uitlaat op maat gemaakt door skytune,ter vervanging van de SRS
Auto spuiten in het DEEP BRONZE PEARL van Honda
Motorruimte meespuiten in kleur
Antennegat laten dichtlassen
Zetels en deurpanelen laten overtrekken bij DECA
Ook nog een andere versnellingsbak gemonteerd (S40 met LSD),koppeling en vliegwiel,alluminium radiateur
CAI van injen
En dan op naar eerste meeting,nl dieje in middelkerke,hier op foto met de EX-sol van mijn broer nu
Dan afspraak gemaakt om nog eens op testbank te staan,na al die veranderingen
146pk en 157nm koppel,nie slecht voor een SOHC 1600 esitje
Dan ook minder goed nieuws
Eerst de flikken die mij tegenhielden voor rijden zonder nummerplaat,gelukkig een waarschuwing
En dus op zoek naar zo een statische nummerplaat.
En dan op 22 aug nog meer miserie,nl mijne auto in eerste laten staan,hem starten en de auto natuurlijk weg
Dus auto tegen de muur gevolg;
Koplampen afgebroken,bumper en lip naar de zak.
Voorframe ook getoucheerd,gelukkig stond de motorkap open dus die is niet geraakt
Maar aan alle slechte dingen zitten ook goeie kanten,nl we konden weer helemaal herbeginnen
Dus ben ik nu bezig aan de sol en de werken die te gebeuren staan zijn:
Motorrevisie->gaat binnen bij de mannen van OMI Performance
Het onderblok is een D16z6 onderblok
-p29 zuigers
-ACL lagers
-Blueprinted
-Geboord
-Gehoond
-Gedecked
Kop is van een D16y8
Bissimoto nokkenas level 2
OMI Performance kleppen
OMI Performance klepveren
OMI Performance titanium retainers
Kop gaat nog op de flowbank
D16Y8 ported Intake Manifold
En stock gasklep
Wordt allemaal afgesteld met ECUTUNE op P28 ECU
Pk verwachting 160 ofzo,meer is natuurlijk leuk
Blok gaat nog in kleurtje komen(nog onbekend)
Motorruim wordt ook mee herspoten,motorbeugels worden opgekuist en in kleur gestoken,en de auto krijgt vanbuiten ook nog eens een laagske verf en vernis
Mss ook een wire tuck,maar da zie ik nie zitten,vermits ik bang ben om de elektriek om zeep te help
Interieur wordt ook nog aangepakt->vloermat wordt vervangen+alle plastiek komt in carrosserie kleur te staan.
Denk dat dit voorlopig alles is
Ik hou jullie wel op de hoogte van de werken.